امید «نورافکن» به بازگشت روزهای خوب در تیم ملی

امید «نورافکن» به بازگشت روزهای خوب در تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چپ سپاهان یکی از نفرات حاضر در اردوی تیم ملی ایران است.

به گزارش فوتبالی، با پایان یافتن بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر، بلافاصله اردوی تیم ملی برای ادامه مسابقات مرحله اول انتخابی جام جهانی 206 شروع شد. لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم دیشب اعلام شد و بازیکنان امروز به کمپ تیم‌های ملی رفتند.

یکی از بازیکنانی که پیش‌بینی می‌شد در فهرست تیم ملی حضور داشته باشد امید نورافکن است. مدافع چپ باشگاه سپاهان که فصل متفاوتی را در این باشگاه پشت سر گذاشت. او قبل از شروع فصل مصدوم شد و به شکل عجیبی همه مسابقات نیم‌فصل اول را از دست داد.

اما با رفع مصدومیتش و شروع نیم‌فصل دوم به ترکیب اصلی تیمش برگشت. او در همه مسابقات نیم‌فصل دوم به اضافه یک مسابقت عقب افتاده از نیم‌فصل اول برای سپاهان بازی کرد. در دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال عربستان و لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشت. همین‌طور در 3 بازی جام حذفی.

نورافکن در بازگشت از مصدومیت عملکرد خوبی داشت. به طوری که در فیفادی ماه مارچ که مصادف با تعطیلات نوروزی در ایران بود به تیم ملی دعوت شد و در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل ترکمنستان به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت.

او در بازی رفت مقابل ترکمنستان از دقیقه 45 وارد زمین شد و توانست در آخرین دقیقه مسابقه گل پنجم تیم ملی را بزند. حالا هم که به اردوی تیم ملی دعوت شده و امیدوار است در دو مسابقه مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشد.

او در زمانی که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران بود توانسته بود خودش را به ترکیب اصلی تیم ملی برساند. اما بعد از رفتن اسکوچیچ جایگاهش را در تیم ملی از دست داد.

1359