نساجی و لقمه‌ای که در گلوی سپاهان گیر کرد

نساجی و لقمه‌ای که در گلوی سپاهان گیر کرد

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان لیگ بیست و سوم تیمی پر ستاره اما ناکام در قهرمانی بود. تیمی که تقریبا از پس سایرین برآمد اما حتی نایب قهرمان هم نشد. 

به گزارش فوتبالی، فصل خوب سپاهان پیش از شروع رقابت‌ها و در بازار نقل و انتقالاتی آغاز شد. آن‌ها ستاره‌های خود را نگه داشتند و سایر ستاره‌ها را نیز خریدند اما اسکواد فوق العاده مورایس، نتوانست او را نجات دهد و ناکام بزرگ دو رقابت شد. هم در لیگ برتر ایران سوم شدند و هم در لیگ قهرمانان آسیا نتواستند از مرحله یک چهارم نهایی جلوتر بروند و حالا تنها جام حذفی به عنوان یک اختتامیه شیرین برای مورایس مانده تا شاید با خاطره‌ای خوش از این تیم جدا شود. چون شنیده‌ها حکایت از جدایی مرد پرتغالی از سپاهان بعد از فینال جام حذفی دارد. او سپاهان را به احتمال زیاد ترک می‌کند اما احتمالا ایران را ترک نخواهد کرد.  

سپاهان مورایس در لیگ امسال با این که رتبه‌ای بهتر از سوم را به دست نیاورد اما قاتل تمام تیم‌ها شد و در مقابل تمام تیم‌ها یا در بازی رفت یا برگشت موفق شد پیروز میدان باشد به جز نساجی قائم شهر.  

سپاهان در دور رفت بازی‌ها، با نساجی مساوی کرد و به ملوان، آلومینیوم و شمس آذر باخت تا در مقابل این تیم‌ها ناکام در پیروزی باشد و حتی در مقابل سه تای آن ها اصلا امتیازی هم نگرفت. در دور برگشت اما انتقام هر سه شکست را در سه هفته پایانی گرفت و در مقابل ملوان، آلومینیوم و شمس آذر پیروز میدان شد اما نتواست از سد نساجی بگذرد. 

امید شهر خسته هم در اصفهان و هم در قائم شهر، در مقابل سپاهان مساوی گرفت. در دور رفت، بازی در قائم شهر و با نتیجه یک بر یک و در دور برگشت بازی در اصفهان با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا نساجی تنها تیمی باشد که در مقابل سپاهان، بدون باخت فصل را به اتمام می‌رساند.

7899