دومین شکست تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل بلاروس

دومین شکست تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل بلاروس

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار تدارکاتی اش امروز مقابل بلاروس قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا در هر دو بازی تدارکاتی مقابل این تیم بازنده شده باشد.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز تیم های ملی فوتبال زنان ایران و بلاروس در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال برای دومین بار به مصاف هم رفتند. در این دیدار مریم آزمون چهار تغییر را نسبت به بازی اول در ترکیب تیم ملی فوتبال زنان ایران به وجود آورد و سرمربی بلاروس هم با هفت تغییر تیمش را به زمین فرستاد.

نیمه اول این دیدار بدون گل به اتمام رسید اما با شروع نیمه دوم بلاروسی ها به گل رسیدند و همین گل را تا پایان مسابقه حفظ کردند و توانستند مقابل تیم ملی فوتبال زنان ایران به برتری برسند. به این ترتیب تیم ملی فوتبال زنان ایران در هر دو بازی تدارکاتی خود مقابل بلاروس مغلوب شدند. نکته بد برای ایران اینکه آنها باز هم نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا دقایق گل نزدن تیم ملی در بازی های رسمی به ۶۳۰ دقیقه برسد. این پنجمین شکست فوتبال زنان ایران به بلاروس در تاریخ بازی های دو‌ تیم بود.

در این دیدار تیم ملی فوتبال زنان ایران با ترکیب مینا نافعی، فاطمه امینه برازجانی، زهرا سربالی، افسانه چترنور، شبنم بهشت، زهرا قنبری (کاپیتان)، فاطمه مخدومی، هستی فروزنده، نگین زندی، فاطمه عادلی و مونا حمودی به میدان رفت.

مشخص نیست بار دیگر چه زمانی تیم ملی فوتبال زنان ایران مسابقه ای رسمی داشته باشد اما همین دیدار ها هم برای هماهنگی بازیکنان خوب به نظر می رسد.

۶۰۰۱