قابی از کادرفنی تیم ملی و یک جای خالی/ چه کسی جای مطهری را پرخواهد کرد؟

قابی از کادرفنی تیم ملی و یک جای خالی/ چه کسی جای مطهری را پرخواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- در اولین اردوی تیم ملی بعد از جدایی حمید مطهری از کادر فنی این تیم، خبری از جانشین او در کنار امیر قلعه‌نویی نیست.

به گزارش فوتبالی، اردیبهشت‌ماه سال گذشته بود که حمید مطهری، به عنوان یکی از دستیاران قلعه‌نویی در کادرفنی تیم ملی انتخاب شد. او که پیش از این سابقه دستیاری گل‌محمدی در پرسپولیس و همچنین سرمربیگری در نساجی را در کارنامه داشت، این بار همکار امیر قلعه‌نویی شد تا فصل جدیدی را در دوران مربیگری‌اش تجربه کند.

ماه گذشته و طی یک اتفاق غیرمنتظره، باشگاه تراکتور از حمید مطهری به عنوان مسئول فنی‌اش رونمایی کرد و مطهری تصمیم گرفت برای کار در تبریز، به همکاری‌اش با تیم ملی خاتمه دهد.

البته که قرار بود در اصل یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور باشد و مطهری به عنوان دستیار اول او فعالیت کند اما گل‌محمدی بنا به دلایلی نتوانست در این مقطع هدایت پرشورها را برعهده بگیرد و لذا مطهری همچنان به عنوان نفر اول کادرفنی در تراکتور فعالیت می‌کند.

نکته قابل توجه اینکه در اولین اردوی تیم ملی بعد از جدایی مطهری، هنوز خبری از جانشین مطهری نیست و به جز آنتونیو مانیکونه، رحمان رضایی و آندرانیک تیموریان، دو دستیار امیر هستند. البته که علی‌اصغر قربانعلی‌پور هم در کادر فنی تیم ملی حضور دارد منتها سمت او، مربی بدنساز است و از طرف دیگر هومن افاضلی هم به عنوان مشاور قلعه‌نویی، در اردوی تیم ملی حضو دارد.

قلعه‌نویی از روزی که با جدایی مطهری و رفتن وی به تراکتور موافقت کرد تا این لحظه، هیچ جایگزینی برای او معرفی نکرده و مشخص نیست چه برنامه‌ای برای کادر خود دارد. 

در یک مقطع اخباری درباره احتمال اضافه شدن افشین قطبی به کادر فنی تیم ملی منتشر شد که به جایی نرسید.

باید منتظر ماند و دید درنهایت جای خالی مطهری به چه صورت پرخواهد شد.

7474