عکس؛ دو جامی که کروس در فاصله 11 سال در ومبلی بالای سر برد

عکس؛ دو جامی که کروس در فاصله 11 سال در ومبلی بالای سر برد

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس آخرین بازی باشگاهی دوران حرفه ای خود را انجام داد و این بازی برایش بسیار شیرین بود چرا که رئال مادرید موفق شد برای پانزدهمین بار در تاریخ خودش قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و جام را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، تونی کروس در سن 34 سالگی قصد دارد که پس از رقابت های یورو 2024 به طور کامل از دنیای فوتبال خداحافظی کند. فینال لیگ قهرمانان اروپا آخرین بازی دوران حرفه ای تونی کروس در سطح باشگاهی بود و او با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خداحافظی می کند.

بازی دیشب در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار می شد. در سال 2013 میلادی هم فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی برگزار می شد و در آن زمان بایرن مونیخ به مصاف بروسیا دورتموند رفته بود و موفق شده بود با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و جام را بالای سر ببرد. کروس در آن زمان بازیکن بایرن مونیخ بود. حالا پس از یازده سال و در سال 2024 میلادی، این بار رئال مادرید به مصاف بروسیا دورتموند رفت و توانست به پیروزی برسد و کروس با پیراهن رئال مادرید هم در فینال لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه ومبلی دورتموند را شکست داد و جام را بالای سر برد.

1471