رونالدو می‌خواهد سه رئالی را به النصر ببرد

رونالدو می‌خواهد سه رئالی را به النصر ببرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو پس از شکست در فینال جام حذفی عربستان در ضربات پنالتی مقابل الهلال، مثل ابر بهاری گریه می کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو نمی خواست سال را بدون جام تمام کند و با وجود همه تلاش هایش و آمار خوبی که در النصر داشت، نتوانست تیمش را به جام برساند. حالا ستاره پرتغالی می خواهد تحولاتی را در تیم عربستانی آغاز کند تا این تیم با قدرت بیشتری برای فصل آینده آماده کند. 

فرناندو هیرو اسطوره رئال مادرید و مدیر فنی و سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا قرار است که به عنوان مدیر ورزشی النصر منصوب شود. هیرو در حال حاضر به عنوان مدیر ورزشی باشگاه چیواس در لیگ مکزیک فعالیت می کند. 

رونالدو از سویی در تلاش است تا ناچو فرناندز کاپیتان رئال مادرید را به تیمش اضافه کند. ناچو تصمیم گرفته که از رئال مادرید جدا شود که النصر می تواند گزینه مطلوبی برایش باشد. این بازیکن نمی خواهد در باشگاه های اروپایی بازی کند تا مجبور نباشد مقابل رئال مادرید قرار بگیرد و می تواند در کنار هم تیمی سابق خود یعنی رونالدو بازی کند. 

رونالدو همچنین روی جذب کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید نیز تمرکز دارد. کاسمیرو نیز به دنبال ترک منچستریونایتد است و می تواند به خط هافبک النصر سر و سامان ببخشد.

4125