مورینیو و در آغوش کشیدن سرمربی دورتموند پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا

مورینیو و در آغوش کشیدن سرمربی دورتموند پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و بروسیا دورتموند در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی گل های رئال مادرید را دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور به ثمر رساندند. مهمان های سرشناسی برای دیدن این بازی به ورزشگاه ومبلی شهر لندن رفته بودند. یکی از این افراد سرشناس ژوزه مورینیو بود.

مورینیو که به تازگی قرار است سرمربی فنرباغچه در فوتبال شود، فینال لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک تماشا کرد. او پس از به پایان رسیدن بازی، به سراغ ادین ترزیچ رفت و سرمربی بروسیا دورتموند را در آغوش کشید و به این ترتیب به او دلداری داد. دورتموند با ترزیچ در این فصل از رقابت ها تیم شگفتی ساز لیگ قهرمانان اروپا بود اما نتوانست که در فینال حریف رئال مادرید شود و در نهایت شکست خورد.

مورینیو بین سال ها 2010 تا 2013 سرمربی رئال مادرید بود و سه بار تیمش را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند اما هرگز نتوانست به فینال برسد و قهرمانی در چمپیونزلیگ را با رئال مادرید تجربه کند.

1471