اولین واکنش هیات فوتبال آذربایجان شرقی به اطلاعیه واگذاری تراکتور

اولین واکنش هیات فوتبال آذربایجان شرقی به اطلاعیه واگذاری تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی به اطلاعیه باشگاه تراکتور واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، رسانه رسمی باشگاه تراکتور، خبر از واگذاری این باشگاه بدون هیچ بدهی داخلی و خارجی به هیات فوتبال استان آدربایجان شرقی داد. 

بر اساس این اطلاعیه، باتوجه به اینکه هیچ کسی درخواست خرید امتیاز باشکاه را در مدت تعیین شده نداده، پس از اتمام فصل و از امروز یعنی ۱۳ خرداد کلیه امورات و هزینه های باشگاه به هیات فوتبال استان واگذار می‌شود.

این در حالی است که دیروز علی خاکی‌زاد دبیر هیات فوتبال در گفت‌وگو با فوتبالی مدعی شده بود حتی به صورت شفاهی هم صحبتی با آن‌ها در رابطه با واگذاری نشده و امروز هم جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان آذربایحان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار “فوتبالی” ابراز بی‌اطلاعی کرده و می‌گوید هیچ خبری از این موضوع ندارد و بعد اطلاعیه دستور داده با باشگاه تماس گرفته و دلیل این اطلاعیه را جویا شوند. 

ششگلانی در این زمینه به خبرنگار ما گفت: " ما اطلاعی نداریم و گفتم تماس بگیرند ببینیم چرا چنین اطلاعیه‌ای کار کرده‌اند. از قبل هم با ما صحبت نشده بود و نباید چنین اطلاعیه‌ای کار کنند و اتفاق باید دو‌ طرفه باشد و ما اصلاً در جریان نیستیم. تراکتور که مال ما نیست، بگویند به خودشان دادیم!"

وی هیات فوتبال را تصمیم گیر در این زمینه نمی‌داند: «باید استان تصمیم بگیرد و به ما ارتباطی ندارد. ما فقط می‌توانیم در مسائل مشاوره دهیم و تصمیم گیرنده نیستیم. تصمیم گیرنده مالک باشگاه و مسئولین استان هستند. چه قبل این اطلاعیه و چه بعد اطلاعیه با ما تماسی نداشته‌اند و گفتم تماس بگیرند و ببینند قضیه از چه قرار است.»

1997