ناکامی مطلق عنایتی در یک سال گذشته/ باز هم کسی به او تیم می‌دهد؟

ناکامی مطلق عنایتی در یک سال گذشته/ باز هم کسی به او تیم می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- رضا عنایتی که شهریور سال گذشته با شکست تیم امید ایران برابر هنگ کنگ رویای این تیم را بر باد داده بود، در پایان لیگ بیست و سوم تیم قدیمی پیکان را هم به لیگ دسته اول فرستاد.

به گزارش فوتبالی، شهریور سال ۱۴۰۲ بود که تیم فوتبال امید ایران با شکست برابر هنگ کنگ از دور رقابت های آسیایی حذف شد و نتوانست به مرحله بعدی انتخابی المپیک صعود کند تا رویای حضور این تیم در رویداد بزرگ المپیک ۵۲ ساله شود.

رضا عنایتی که تجربه زیادی در مربیگری نداشت با حمایت و سفارش های برخی مسئولان از جمله امیر قلعه نویی سرمربی تیم بزرگسالان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده بود اما نتوانست از پس تیم ضعیف هنگ کنگ بربیاید و رویای تیم امید را بر باد داد.

اتفاق عجیب و شائبه برانگیز اما بعد از این ناکامی بزرگ رقم خورد و در حالی که او یک مربی ناکام و ناموفق بود، از سوی مسئولان باشگاه پیکان به عنوان سرمربی انتخاب شد تا هدایت یکی از قدیمی ترین تیم های تهرانی را در لیگ بیست و سوم برعهده بگیرد.

عنایتی اما با پیکان دومین ناکامی بزرگ در یک سال را رقم زد و نتوانست این تیم را در لیگ برتر حفظ کند و با شکست برابر استقلال در هفته پایانی به لیگ دسته اول سقوط کرد تا تهران یکی از سهمیه هایش در لیگ برتر را از دست بدهد و دو تیم استقلال خوزستان و فولاد در این لیگ ماندگار شوند.

حالا باید دید با این ناکامی های بزرگ که رضا عنایتی در یک سال رقم زده است، آیا بازهم برای فصل آینده مدیرعاملی پیدا می شود که به او تیم بدهد؟ البته به نظر می رسد همان هایی که بعد از ناکامی تیم امید، پیکان را به عنایتی دادند بازهم برایش تیم پیدا می کنند!

7474