طعنه رفیعی به ماجرای حمایت بازیکنان از اوسمار؛ حق دلالی ما را بدهید!

طعنه رفیعی به ماجرای حمایت بازیکنان از اوسمار؛ حق دلالی ما را بدهید!

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک پرسپولیس به حاشیه‌های انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پس از این که پرسپولیس قهرمان بیست و سومین دوره لیگ برتر شد سروش رفیعی به تلویزیون رفت تا در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کند و درباره اتفاقات این فصل تیمش حرف بزند.

یکی از مسائلی که سروش درباره آن چند دقیقه‌ای حرف زد و مشخص بود دل پری از این مساله دارد مربوط به حاشیه‌های انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس بود. در آن مقطع هواداران پرسپولیس منتظر برانکو ایوانکوویچ بودند تا بیاید و جای یحیی گل‌محمدی را روی نیمکت بگیرد.

اما باشگاه ناگهان اوسمار ویرا را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد. در آن برهه گفته می‌شد برخی از بازیکنان تیم به باشگاه گفته‌اند به جای این که برای مربی خارجی جدید که مثل هندوانه دربسته است پول میلیون دلاری بدهید این پول را به عنوان مطالبات بازیکنان به آنها بدهید و اوسمار را سرمربی کنید. هواداران پرسپولیس از شنیدن این شایعه عصبانی شدند و به برخی از بازیکنان مثل سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و ... تاختند. حتی برخی هم به این بازیکنان اتهام دلالی زدند! 

اما رفیعی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر در این باره توضیح داد و گفت: «بعد از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس حواشی عجیبی علیه بازیکنان پرسپولیس به وجود آمد. به ما اتهام دلیل و شیتیل گرفتن زدند. امروز پس از مسابقه هم علیرضا بیرانوند گفت که این حق دلالی ما را بیاورید! حالا من می پرسم آنهایی که آن روزها از بازیکنان به خاطر حمایت از اوسمار انتقاد می‌کردند الان کجا هستند؟ شاید هواداران در آن مقطع حق داشتند انتقاد کنند. آنها تحت تاثیر برخی پیج‌ها و سایت‌ها فکر می‌کردند ماها به دلیل منافع شخصی از سرمربی شدن اوسمار حمایت می‌کنیم. آنها شنیده بودند که بازیکنان به مدیران باشگاه گفته‌اند اوسمار را سرمربی کنید و پولی را که می‌خواهید به سرمربی جدید خارجی بدهید به بازیکنان بپردازید! در آن مقطع کار خوبی که آقای درویش انجام دادند این بود که با بازیکنان مشورت کردند. به این دلیل که اولویت با پرسپولیس بود. بازیکنان متفق‌القول گفتند که اوسمار تیم را بیشتر از مربی جدیدی که قرار است از بیرون بیاید می‌شناسد. بازیکنان هم اوسمار و تفکراتش را می‌شناختند که در ادامه تفکرات آقای گل‌محمدی بود. از طرفی مربی خوب با زیر یک میلیون دلار نمی‌آمد. زیر یک سال و نیم هم قرارداد نمی‌بست. اگر نتیجه می‌گرفت که آن را به حساب خودش می‌گذاشت. اگر هم نتیجه نمی‌گرفت می‌گفت من تیم را نبسته‌ام و نیاز به زمان دارم. اما بازیکنان پرسپولیس هم ذهنیت قهرمانی داشتند و می‌دانستند چه می‌خواهند. به آقای درویش گفتند که به ما بازیکنان اعتماد کنید. من فکر می‌کنم اگر حرفی هم زدیم و دلالی هم کردیم بد نبوده و نوش جان‌مان! البته مزاح می‌کنم اما از صمیم قلب می‌گویم که ماها بیشتر از هر کسی دل‌مان برای تیم‌مان می‌سوزد. خدا را شکر در این مورد هم سربلند شدیم.»

1359