یادآوری افشین پیروانی؛ استارت قهرمانی در بازی با استقلال خوزستان زده شد

یادآوری افشین پیروانی؛ استارت قهرمانی در بازی با استقلال خوزستان زده شد

پایگاه خبری فوتبالی- افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس شنبه شب میهمان برنامه فوتبال برتر بود.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس روز گذشته توانست با پیروزی یک بر صفر مقابل مس رفسنجان با کسب 68 امتیاز قهرمان لیگ برتر شود. این اتفاق در حالی افتاد که استقلال هم در بازی همزمان دو بر صفر پیکان را شکست داد و با 67 امتیاز دوم شد.

پرسپولیس در شرایطی قهرمان لیگ برتر شد که تا هفته بیست و هفتم هرگز صدرنشین جدول رده بندی نشده بود. در هفته بیست و هشتم اما استقلال در قائمشهر مقابل نساجی متوقف شد و پرسپولیس توانست شکست 3 بر صفر در نیمه اول مقابل استقلال خوزستان را با پیروزی 4 بر 3 عوض کند و برای اولین بار به صدر جدول صعود کند.

این صدرنشینی با پیروزی در دو مسابقه آخر هم حفظ شد و پرسپولیس توانست با 3 هفته صدرنشینی قهرمان لیگ برتر شود. افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود و در این باره صحبت کرد.

پیروانی گفت: «وقتی چند هفته صدر جدول باشید و فاصله زیاد باشد در حاشیه امنیت قرار می‌گیرید. اما اگر صدر جدول باشید و فاصله تیم دوم کم باشد استرس می‌گیرید. ما این را در دو هفته آخر لمس کردیم. به خصوص در روز آخر. چون هر لحظه امکان داشت قهرمانی را از دست بدهیم. اما من فکر می‌کنم استارت قهرمانی ما از روز بازی با استقلال خوزستان زده شد. در آن بازی اتفاقی افتاد که شاید هر قرن یک بار می‌افتد. یک نیمه فوق‌العاده داشتیم و پیروز شدیم.»

1359