عکس؛ آنچلوتی روی دستان بازیکنان رئال مادرید پس از فتح لیگ قهرمانان اروپا

عکس؛ آنچلوتی روی دستان بازیکنان رئال مادرید پس از فتح لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی بار دیگر نشان داد که مهارت بسیار بالایی در فتح لیگ قهرمانان اروپا دارد و با حضور در رئال مادرید به عنوان پر افتخار ترین تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، یک ترکیب مهار نشدنی را ایجاد کرده است.

به گزارش فوتبالی ، کارلو آنچلوتی حالا برای پنجمین بار در دوران حرفه ای خود به عنوان یک سرمربی توانسته است قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. او حالا با سرمربی های مثل پپ گواردیولا و زین الدین زیدان فاصله ایجاد کرده است چرا که این مربی ها سه بار توانسته اند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنند. سر الکس فرگوسن و ژوزه مورینیو دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده اند و آنچلوتی با داشتن پنج قهرمانی فاصله خوبی با آن ها دارد. در حقیقت کارلو آنچلوتی سه بار توانسته است رئال مادرید را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند و دو بار هم در میلان این کار را انجام داده است.

بازیکنان رئال مادرید پس از برد دو بر صفر مقابل بروسیا دورتموند در ورزشگاه ومبلی شهر لندن، کارلو آنچلوتی را روی دست های خود گذاشتند و به بالا پرتاب کردند و به این ترتیب با این سرمربی ایتالیایی خوشحالی خود را تقسیم کردند.

1470