فرجی: بازیکنان پرسپولیس در این چند روز نخوابیدند/ فوتبال به کُری و حرف زدن نیست

فرجی: بازیکنان پرسپولیس در این چند روز نخوابیدند/  فوتبال به کُری و حرف زدن نیست

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم به دلیل استرس زیاد پیش از بازی مس رفسنجان به خوبی استراحت نکردند.

به گزارش فوتبالی، فرشاد فرجی بعد از بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر و قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر، گفت: همه هواداران به صورت دلی پرسپولیس را دوست دارند. به خودم می‌گفتم اگر قهرمان نشویم، چطور می‌خواهیم جواب آنها را بدهیم. خدا به دل ما و همه هواداران نگاه کرد. این قهرمانی یک دنیا برای ما می‌ارزد.

وی افزود: در این فصل فشار زیادی تحمل کردیم. شما نمی‌توانید در پرسپولیس حتی 70 باشید و همه تیم‌ها با صددرصد توان مقابل شما قرار می‌گیرند. شما باید انگیزه و توان‌تان در حد هزار باشد. مقابل استقلال خوزستان  فکر می‌کردیم بازی راحتی داریم و برنده می‌شویم اما در نیمه اول تنبیه شدیم. در نیمه دوم هم قسم شدیم و بزرگی پرسپولیس را نشان دادیم. این فرهنگ هواداری پرسپولیس بود که تا دقیقه 90 مثل بازی امروز ما را تشویق کردند. همه ما روز خوب و بد داریم، بنا به هر دلیلی ممکن است بازیکن اشتباه کند یا روز خوبش نباشد ولی اینکه شما حمایت کنید هم درس بزرگی به ما دادید هم خودتان درس گرفتید که تا دقیقه 90 عقب بودیم اما در نهایت 4 بر 3 برنده شدیم.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس در این چند روز نخوابیدند و من هم همین حالت را داشتم. هواداران باور کنند وقتی تا دقیقه 90 تیم را تشویق کنند نتیجه‌اش قهرمانی پرسپولیس است و این الگوی بزرگی برای بقیه تیم‌هاست. همه تیم‌ها فکر می‌کنند پرسپولیس در زمین برنده می‌شود اما واقعیت این است که از داخل رختکن تا تمرینات دلیلی بر این می‌شود که تیم به قهرمانی برسد.  اکثر مصدومیت‌های پرسپولیس  در تمرینات بود چرا که همه با جان و دل تلاش و تمرین می‌کنند. 

«استقلالی‌ها صحبت‌های زیادی انجام دادند؛ واکنش شما به این صحبت‌ها چیست؟» فرجی در پاسخ به این جمله خبرنگار تسنیم گفت:  ما کمتر حرف زدیم و بیشتر سعی کردیم. تلاش کردیم تا به موفقیت برسیم. هیچ جوابی ندارم. فوتبال به کُری و حرف زدن نیست. کُری برای تماشاگران است و باید در زمین تلاش کرد. 

وی راجع به وضعیت تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: این موضوع بستگی به این دارد که ما را بخواهند. برای آمدن به پرسپولیس خانه خودمان را فروختیم و اگر دوباره بخواهند با جان و دل در تیم می‌مانیم.

2636