عکس؛ تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید برای دورتموند هنگام اهدای مدال‌ها

عکس؛ تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید برای دورتموند هنگام اهدای مدال‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد قهرمان این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی شهر لندن موفق شد با نتیجه دو بر صفر بروسیا دورتموند را شکست بدهد و به این ترتیب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

پس از به پایان رسیدن بازی، نوبت به اهدای جوایز و مدال ها رسید. با توجه به این که بروسیا دورتموند نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، مدال هایی به یادگار به بازیکنان و اعضای این تیم داده شد. کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان رئال مادرید هنگامی که بازیکنان بروسیا دورتموند برای دریافت مدال های خود می رفتند، برای آن ها تشکیل یک تونل افتخار را دادند و به این ترتیب رئالی ها احترام ویژه ای به حریف شکست خورده خود گذاشتند.

دورتموند در سال 2013 هم در همین ورزشگاه در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده بود و حالا دوباره تاریخ برای دورتموندی ها تکرار شد و آن ها بار دیگر در ورزشگاه ومبلی در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست خوردند و اوضاع برای آن ها به خوبی پیش نرفت. در هر صورت دورتموند تیم شگفتی ساز این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود اما در فینال حریف رئال مادرید نشد.

1470