الهامی: حالم اصلا خوب نیست/ نتوانستم از شرافت فوتبال دفاع کنم

الهامی: حالم اصلا خوب نیست/ نتوانستم از شرافت فوتبال دفاع کنم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی نساجی گفت: با تمام قوا بازی کردیم و خیلی ناراحتم که نتوانستم از حق و شرافت فوتبال دفاع کنم و از کمیته انضباطی می‌خواهم که من را بخواهد تا حرف‌هایم را آنجا بزنم.

به گزارش فوتبالی، ساکت الهامی شامگاه شنبه در نشست خبری پس از مسابقه نساجی مازندران و فولاد خوزستان که با برد تیم مهمان پایان یافت اظهار کرد: این نخستین نشست خبری است که از زمان برگشتنم به نساجی در آن حاضر می‌شوم. حالم اصلا خوب نیست و ای کاش بعدا از صحبت‌هایی که می‌کنم پشیمان نشوم و برای من بازتاب بدی نداشته باشد.

وی افزود: شرایط روحی خوبی ندارم و اگر خودم به امتیاز احتیاج داشتم می‌باختم آنقدر ناراحت نمی‌شدم اما شرایط به گونه‌ای بود که باید از حق و شرافت فوتبالی دفاع می‌کردم، ولی زورم نرسید و امروز بازی طوری رقم خورد که نتوانستم از حق دفاع کنم.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: افتخارم این است که جز پرچم حضرت ابوالفضل(ع) جایی سر خم نمی‌کنم و از کسی هم ابایی ندارم، حتی اگر به محرومیتم از مربیگری منجر شود، قبلا هم ۶ ماه خانه‌نشین شدم و ترسی از این موضوع ندارم.

الهامی افزود: من به تیم خوب فولاد و بازیکنان و هواداران این تیم احترام می‌گذارم، حس و حال‌شان را می‌دانستم که این بازی برای آن‌ها چقدر مهم است و اگر شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که نتیجه عادلانه بود ناراحت نمی‌شدم، اما امروز نشد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه فولاد رفیع است بیان کرد: قبول دارم که اگر فولاد خوزستان در لیگ برتر نباشد حیف است اما به چه قیمتی بماند؟، فولاد با داشتن بازیکنان و شخصیت موجه، کادر مدیریتی و هواداران خوب شایستگی این را داشت که بدون خیلی از کارها در لیگ برتر بماند.

سرمربی نساجی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی باید این بازی را ببینند گفت: دوست دارم کمیته انضباطی من را بخواهد تا حرف‌هایم را آن‌جا بزنم، خیلی چیزها را نمی‌توانم اینجا بگویم.

الهامی: نتوانستم از شرافت فوتبال دفاع کنم؛ حرف‌هایم را در کمیته انضباطی می‌گویم

الهامی با ابراز امیدواری اینکه پیکان هر چه زودتر به لیگ برتر برگردد اضافه کرد: نتوانستم حق یک عده را بگیرم و زورم نرسید که از شرافت کاری‌ام دفاع کنم و سرم را نمی‌توانم به دلیل یک سری اتفاقات که افتاده بالا بگیرم.

وی با اشاره به نتیجه گرفتن با نساجی و باقی ماندن این تیم در لیگ برتر نیز گفت: لطف خدا بود که تیم ما با کمک همه اعضا و هواداران نتایج خوبی گرفت و در لیگ برتر باقی ماند و از هواداران خوب نساجی تشکر می‌کنم که برای ما سنگ تمام گذاشتند و ما را به مربی و کادر بهتری تبدیل کردند.

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و فولاد خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور شامگاه شنبه در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل ساسان انصاری به سود فولاد پایان یافت و خوزستانی‌ها با این نتیجه در لیگ برتر ماندگار شدند.

2636