جایزه 300 هزار پوندی برای جیمی جامپ دیدار رئال مادرید - دورتموند

جایزه 300 هزار پوندی برای جیمی جامپ دیدار رئال مادرید - دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم رئال مادرید و بروسیا دورتموند به خاطر ورود یک جیمی جامپ برای دقایقی متوقف شد. طبق آخرین گزارش ها یک اینفلوئنسر فضای مجازی به نام Mellstroy به دنبال کننده هایش یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای ورود به بازی داده است.

به گزارش فوتبالی، برخی از مردم که لباس سفید پوشیده بودند و در جلوی لباس هایشان کلمه Mellstroy نوشته شده بود، برای دریافت جایزه 350 هزار پوندی که این استریمر گذاشته بود، وارد استادیوم ومبلی شده بودند. در واقع این استریمر به اولین کسی که می توانست وارد زمین بازی شود، 350 هزار پوند جایزه می داد. Mellstroy در پلتفرم KICK 470 هزار نفر دنبال کننده دارد. 

استریمر بیست و پنج ساله همچنین 3 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و 1.8 میلیون دنبال کننده در تیک تاک دارد. او در سال 1998 در بلاروس به دنیا آمد و در سال 2015 کار استریمری را آغاز کرد. اسم واقعی او، آندری بوریم است. 

پیش از آغاز بازی، برخی از هواداران لباس Mellstroy را پوشیده بودند و انتظار می رفت که وارد زمین شوند، اما بعد از یک توقف کوتاه در اوایل بازی، دیگر جیمی جامپی وارد زمین شود و بازی ادامه پیدا کرد.

در نهایت، رئال مادرید با نتیجه 2-0 پیروز شد.

4416