تارتار: در صورت مهیا بودن شرایط با افتخار در خدمت ملوان هستم

تارتار: در صورت مهیا بودن شرایط با افتخار در خدمت ملوان هستم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: اگر هدف باشگاه ملوان با ما یکی باشد، با افتخار در خدمت این تیم هستم.

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و آلومینیوم اراک در بندرانزلی اظهار کرد: من تمرکزم روی ملوان است اما خواسته باشگاه مهم است که برای فصل آینده چه اهدافی دارد.

وی افزود: باید امکانات مناسبی فراهم باشد زیرا هواداران برای فصل آینده انتظار دارند که رتبه بهتری را نسبت به لیگ امسال کسب کنیم و از سوی دیگر من نیز جاه طلب هستم و به فکر صعود به رتبه های بالاتر هستم.

وی ادامه داد: به هر حال از بازیکنان, کادرفنی و سایر عوامل تیم و همچنین از تماشاگران تشکر می کنم که زحمات زیادی کشیدند به خصوص از آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان تشکر می کنم که این بار را به تنهایی به دوش کشید و خیلی به ما کمک کرد و ملوان به چنین افرادی نیاز دارد.

تارتار به بازی مقابل آلومینیوم اراک نیز اشاره و بیان کرد: بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه آلومینیوم بر بازی تسلط یافت و ما در خلاف جهت جریان بازی به گل رسیدیم اما در نیمه دوم تغییرات ما جواب داد و بر بازی تسلط پیدا کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه چند موقعیت مناسب گلزنی در نیمه دوم کسب کردیم اما متاسفانه این فرصتها تبدیل به گل نشد و از سوی دیگر با یک شوت گل خوردیم.

وی گفت: به هر حال بازی نزدیک و سختی بود اما ما چند بازیکن مصدوم داشتیم و همچنین چند بازیکن نیز با وجود مصدومیت در زمین حاضر شدند اما تمام بازیکنانی که در ترکیب قرار گرفتند، خوب ظاهر شدند و با تمام وجود بازی کردند.

2636