عالیشاه: هواداران ما مقابل استقلال خوزستان قهرمان شدند

عالیشاه: هواداران ما مقابل استقلال خوزستان قهرمان شدند

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: هواداران ما وقتی قهرمان شدند که ۳ بر صفر مقابل استقلال خوزستان عقب بودیم ولی همچنان از تیم حمایت کردند تا پیروز شویم.

به گزارش فوتبالی، امید عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس، پس از قهرمانی سرخ‌ها در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر ایران، توضیح داد: ابتدا از آقایان گل‌محمدی و باقری تشکر می‌کنم و از اوسمار هم تشکر می‌کنم که تیم را در نیمه راه تحویل گرفت و تیم را به بهترین نحو کمک کرد تا این قهرمانی را به دست آوریم. ما زمانی قهرمان شدیم که مقابل استقلال خوزستان ۳ بر صفر عقب بودیم ولی هواداران ما را تنها نگذاشتند. صبر کردند و لیاقت این قهرمانی را داشتند. امیدوارم این قهرمانی ادامه‌دار باشد.

او ادامه داد: قهرمانی در این فصلی که گذشت برای من اهمیت خیلی بیشتری داشت. به خاطر برخی از مصاحبه‌ها از طرف تیم حریف، البته جدای از هواداران آنها که حسابشان با باقی افراد جداست. قشنگ نیست به این و آن تهمت بزنید و توپ را به زمین دیگری بیندازید. مصاحبه‌هایی که فقط بقیه را تحت فشار می‌گذارد و در واقع روح جوانمردی نیست. امیدوارم دیگر چنین مصاحبه‌هایی نبینیم. بحث هواداران استقلال واقعا جداست.

عالیشاه گفت: امروز هیجان بازی روی عملکرد تیم ما تاثیرگذار بود وگرنه زودتر گل میزدیم. فشار بازی از نظر روحی روانی زیاد بود. توانستیم قهرمان شویم و دست هواداران را می‌بوسم. امیدوارم فصل آینده دیگر مصدوم نداشته باشیم تا ستاره‌هایی چون پورعلی‌گنجی و سلمانی به ما کمک کنند.

2636