کمالوند: صنعت نفت از اتفاقات فصل جاری عبرت بگیرد

کمالوند: صنعت نفت از اتفاقات فصل جاری عبرت بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم همه علی‌الخصوص باشگاه از اتفاقاتی که در سال جاری رخ داد درس گرفته باشند، وقتی سال گذشته تیم در لیگ برتر ماند باید یک فکر اساسی می‌شد که متأسفانه این اتفاق نیفتاد و منجر به سقوط تیم شد.

به گزارش فوتبالی، فراز کمالوند در نشست خبری پس از بازی صنعت نفت آبادان و تراکتور سازی تبریز که با نتیجه ۳ بر صفر به نفع تراکتور به پایان رسید، اظهار کرد: اگر در بازی‌های قبلی در نشست خبری حضور پیدا نکردم عذرخواهی می‌کنم، دلیلش فقط این بود که تمرکز و آرامش تیم را حفظ کنم.

وی درباره‌ بازی با تراکتورسازی، ادامه داد: شرایط در این بازی مساعد نبود، به هر حال تیم سقوط کرده بود و ۶ نفر از بازیکنان محروم و مصدوم بودند و در بی‌انگیزگی کامل به سر می‌بردیم و حرفی نیست که بخواهم درباره بازی بگویم.

این مربی فوتبال بیان کرد: امیدوارم همه علی‌الخصوص باشگاه از اتفاقاتی که در سال جاری رخ داد درس گرفته باشند، وقتی سال گذشته تیم در لیگ برتر ماند باید یک فکر اساسی می‌شد که متأسفانه این اتفاق نیفتاد و منجر به سقوط تیم شد.

وی با اشاره به اینکه امسال سال خوبی برای صنعت نفت نبود، خاطرنشان کرد: امیدوارم حضورمان در دسته یک کوتاه مدت باشد، اگر فصل بعد صنعت نفت به لیگ برتر برنگردد مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.

سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: ظرفیت تیم صنعت نفت همین بود که دیدید. با این حال من در ۲ ماه اخیر یکی از بی‌سابقه‌ترین کارهای فنی خود را انجام دادم. بیش از ۴۰ تا ۵۰ ساعت کار تئوری کردیم و فیلم دیدیم و بیشترین تمرین‌ را داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من صنعت نفت آبادان نه در آبادان بلکه در کل تیم‌های لیگ برتر، یکی از ضعیف‌ترین تیم‌ها در ۱۰ سال اخیر بود. وقتی ۱۳ مسابقه پیاپی تیم پیروز نمی‌شود، وقتی ۱۱ ماه و ۱۷ روز در آبادان پیروز نمی‌شویم به طور قطع یک جای کار اشکال دارد و آمار این اشکالات را نشان می‌داد.

کمالوند تصریح کرد: در شرایط فعلی ایجاد تنش و حواشی نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه به مشکلات اضافه‌ می‌کند، به هرحال صنعت نفت سقوط کرده و نباید به دنبال مقصر بود، باید شهامت عذرخواهی داشت اما اگر نفت بخواهد مجدد به لیگ برتر برگردد باید از فردا صبح کارش را شروع کند.

وی در ادامه گفت: تیم ما یک سیستم فشل دارد و ادامه باید در ساختار باشگاه تغییر ایجاد شود. اگر بنده در مسئولیت‌ سرمربی باشم ۲ تا ۳ نفر از بازیکنان می‌توانند به ما کمک کنند و به ۱۸ بازیکن جدید نیاز داریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ما منکر زحمات هیات مدیره نیستیم، امسال بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان به باشگاه اعتبار تزریق شده و اکنون ۷۲ درصد قرارداد بازیکنان به جز ۲ بازیکنان خارجی پرداخت شده است و اگر بودجه‌ باشگاه درست مدیریت می‌شد و بهره‌وری درستی داشت، الان وضعیت این نبود.

وی بیان کرد: این قول را به مردم آبادان می‌دهم که به بهترین شکل ممکن برای فصل آینده تیم را خواهیم بست ضمن اینکه به کسی اجازه نمی‌دهم در مسائل فنی تیم دخالت کند و تلاش می‌کنم سال آینده تیم به لیگ برتر برگردد و خرداد ماه در همین مکان جشن صعود بگیریم.

2636