ویسی و معجزه بقا؛ دوستان صمیمی پایان فصل

ویسی و معجزه بقا؛ دوستان صمیمی پایان فصل

پایگاه خبری فوتبالی - عبدالله ویسی باز هم با معجزه توانست همراه تیمش در لیگ برتر ماندگار شود.

به گزارش فوتبالی، فولاد خوزستان در شرایطی که تا دقیقه ۸۳ بازی تیم سقوط کرده به لیگ یک همراه با صنعت نفت آبادان بود، توانست با گلزنی کاپیتان خود ساسان انصاری در قائمشهر پیروز شده و در لیگ برتر ماندنی شود تا دو تیم خوزستانی فولاد و استقلال خوزستان در لیگ بمانند و این پیکان باشد که با باخت به استقلال به لیگ یک سقوط کند.

اما این بقای معجزه‌آسا در شرایطی برای عبدالله ویسی و تیمش محقق شد که این سرمربی پس از روی کار آمدن به عنوان سرمربی قرمزهای خوزستانی، با نتایج نه چندان خوب باعث شده بود قهرمان اسبق لیگ برتر تا روزها و لحظات آخر استرس سقوط داشته باشد ولی در نهایت ویسی همانند فصل گذشته با معجزه در لیگ برتر ماندگار شد.

عبدالله ویسی فصل پیش هم سرمربی صنعت نفت آبادان شد و توانست با این تیم به شکل عجیب و غریب و میلی‌متری در هفته پایانی در رقابت با مس کرمان موفق به بقا شود و این فصل هم این اتفاق برای این سرمربی در دقیقه ۸۳ بازی با نساجی رخ داد.

البته تیم ابتدای فصل ویسی یعنی صنعت نفت این فصل نتوانست در لیگ برتر ماندگار شود تا انتقاداتی به این سرمربی بابت بستن تیم در ابتدای فصل وجود داشته باشد ولی در نهایت ویسی باز هم در اتمام فصل رستگار شد و با تیم تحت هدایت خود سهمیه لیگ برتری را حفظ کرد.

1997