دقیقی: در خیابان راه می‌رفتم و مردم را به ورزشگاه دعوت می‌کردم

دقیقی: در خیابان راه می‌رفتم و مردم را به ورزشگاه دعوت می‌کردم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی شمس آذر می گوید تیمش مقابل پرسپولیس با شرافت بازی کرد و دوست ندارد هیچوقت اعتبارش خدشه‌دار شود.

به گزارش فوتبالی، سعید دقیقی پس از شکست ۴ بر یک تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: شمس آذر در سالی که گذشت شیوه جدیدی از اخلاق ورزشی و توانایی خودش را به فوتبال ثابت کرد. به معنای واقعی ما رده پنجم را به دست آوردیم و اگر سه امتیازمان را کم نمی‌کردند این اتفاق رخ نمی‌داد. قبل از این‌که می‌خواستیم شروع کنیم درگیر حواشی مختلفی بودیم. با سه امتیاز منفی فصل را شروع کردیم و بعد دوباره سه امتیاز دیگر از ما کسر شد. در نیم فصل به خاطر مشکلات مالی دو بازیکن‌مان را فروختیم و سه بازیکن دیگر هم از ما جدا شدند.

او ادامه داد: من باید از مالک باشگاه تشکر کنم. ما با خیلی از باشگاه‌ها قابل مقایسه نیستیم. مالک‌مان در بخش خصوصی باشرف کار کرد. مدیرعامل جوان‌مان و کادر مدیریتی‌مان بدون چشم داشت کنار ما بودند. از بازیکنانم هم تشکر دارم که تجربه چندانی نداشتند اما توانستند موفق عمل کنند. از کادرفنی و رسانه‌ای تشکر می‌کنم که وظایف‌شان را به خوبی انجام دادند. هم‌چنین از مسئولان استانی هم ممنونم که برای این باشگاه زحمت کشیدند. در نهایت از هواداران تیم هم باید تشکر کنم که کنار ما بودند و دست‌شان را می‌بوسم.

سرمربی شمس آذر درباره شکست مقابل سپاهان گفت: سپاهان تیم پرمهره‌ای بود. ما در ۱۲ روز اخیر چهار بازی سنگین انجام دادیم و این برای بازیکنانم سخت بود. نبرد نابرابری با سپاهان داشتیم. به آن‌ها تبریک می‌گویم و اعتقاد دارم بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند. آن‌ها امسال خیلی خوب بودند. با این حال در نیمه دوم بازی برابری انجام دادیم و می‌توانستیم اختلاف را کم‌تر کنیم. حفظ آمادگی جسمانی ابزار می‌خواهد اما ما هیچ امکاناتی نداریم. با این حال کادر و بازیکنان محترمی داریم. خداراشکر در کمتر از ۲.۵ سال تیم قابل احترامی را تحویل دادیم.

او درباره صحبت‌های نکونام درباره احتمال کم کاری بازیکنان شمس آذر مقابل پرسپولیس گفت: در بازی با پرسپولیس آن‌قدر انرژی گذاشته بودیم که در این بازی انرژی کم آوردیم. ما باید کار خودمان را بکنیم و دست به دامان مسائل دیگر نشویم. کسب نتایج خوب تجربه می‌خواهد. مگر ما تا به حال بی‌شرافت بودیم؟ همیشه وظیفه‌مان را انجام دادیم و این نوع حرف‌ها زشت است. جامعه به سمتی رفته که همه معترض هستند. همه باید برای موفقیت قدم برداریم. اعتراض قشنگ نیست. ببینید در این شرایط چه کسی می‌تواند جای من در این باشگاه باشد؟ با این حال ما کم نیاوردیم.

دقیقی اضافه کرد: هیچ‌وقت وجدان‌مان را زیر پا نگذاشتیم. من سعی کردم با شرافت بازی کنم. من نمی‌خواهم فوتبال را به سمت مسائل غیراخلاقی ببرم. ما کارمان را درست انجام دادیم و پارسال هم همین رفتار را داشتیم. همه چیز فقط فوتبال نیست و باید در جامعه تاثیرگذار باشید. هر انسانی در چنین جایگاه و تریبونی باید درست رفتار کند. ایراد هم زیاد داریم اما سعی می‌کنم اگر جایی خطا کردم جبران کنم و رفتار درستی از خودم نشان دهم. من در زمانی که در شهرداری هم بودم، سعی کردم خدمت‌گزار باشم. حالا هم سعی کردم پاک رفتار کنم و تاثیرگذار باشم. من فقط برای موفقیت تیمم تلاش کردم.

او ادامه داد: روزهایی بود که در خیابان راه می‌رفتم و مردم را به ورزشگاه دعوت می‌کردم. من پاداش و قراردادم کم‌تر از بازیکنان است. مالک ما عزیز ماست و می‌دانم چگونه تلاش کرده است. من به اهدافی که داشتم رسیدم و دوست ندارم این اعتبار خدشه‌دار شود. ادامه کار من نیازمندی‌هایی دارد که با این شرایط بعید می‌دانم. اگر در نیم فصل رفتم هم برای تزریق مسائل مالی به باشگاه بوده است. تصمیم آینده رو در آینده خواهم گرفت.

2636