نمایی از جام لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی

نمایی از جام لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی

پایگاه خبری فوتبالی - حدود نیم ساعت دیگر دیدار فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آغاز می شود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت از میان رئال مادرید و بروسیا دورتموند کدام تیم موفق می شود در این بازی به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی به دنبال پانزدهمین قهرمانی تاریخ خود در این رقابت ها است. بروسیا دورتموند هم می خواهد با ادین ترزیچ شگفتی سازی های خود را تکمیل کند و این جام را بالای سر ببرد.

در این بازی نگاه ها به طور ویژه ای به جود بلینگام خواهد بود چرا که او به عنوان یک بازیکن انگلیسی حالا در کشور خودش در فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان می رود. از سوی دیگر مارکو رویس هم آخرین بازی خود را خواهد داشت و به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. البته او فیکس نشده است و به نظر می رسد که در اواخر بازی به ترکیب تیمش اضافه شود.

تونی کروس هم در این بازی در ترکیب ابتدایی رئال مادرید حضور دارد. او آخرین بازی باشگاهی دوران حرفه ای خودش را انجام خواهد داد. باید دید که تا ساعاتی دیگر این جام در دستان کدام تیم قرار خواهد گرفت.

1470