مطهری: فوتبال فوق‌العاده‌ای بازی کردیم

مطهری: فوتبال فوق‌العاده‌ای بازی کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نبض بازی در دست ما بود و فوتبال فوق‌العاده‌ای بازی کردیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، حمید مطهری در نشست خبری بعد از بازی مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: متاسفم که تیم خوب، ریشه‌دار، قدیمی و پُرهوادار نفت آبادان سقوط کرد. این تیم یکی از جذابیت‌های لیگ از دیرباز بود. 

وی با بیان اینکه نفت آبادان را به خوبی می‌شناختیم، بیان کرد: می‌دانستیم در هر کدام از دقایق بازی چه چیزی می‌خواهیم. فوتبال شناور بازی کردیم و همواره به دنبال سبک بازی مالکانه و ایجاد موقعیت از کانال‌های کناری و عمقی هستم. امروز فوق العاده بازی کردیم و از شجاع خلیل‌زاده و سایر بازیکنان تشکر می‌کنم. همه نشان دادند به معنی واقعی کلمه تیم هستیم.

مطهری افزود: خدا را شکر در مدتی که حضور داشتم‌ نتایج خوبی کسب کردیم. از مالک باشگاه که بدون چشم داشت هزینه می‌کند، از مدیرعامل، سرپرست تیم، کادرفنی، پزشکی، رسانه و تدارکات تشکر می‌کنم و امیدوارم قدردان این نفرات باشیم. این برد را به اعضای تیم و هواداران‌مان تقدیم می‌کنم.

مربی تراکتور خاطرنشان کرد: ما به خوبی بازی را کنترل کردیم و به حریف موقعیت ندادیم. نبض بازی دست ما بود. فوق‌العاده بازی کردیم و دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم. خوشحالم با چنین بازیکنانی کار می‌کنم.

مربی تراکتور در خصوص مذاکره برای فصل آتی، گفت: درگیر بازی‌ها بودیم و بعداً باید در این خصوص صحبت شود.

وی با بیان اینکه امسال آمارهای ویژه‌ای ثبت کردیم، بیان کرد: امسال با دریافت کمترین گل، عنوان بهترین خط دفاعی ادوار تراکتور و بالاترین امتیاز دوران خصوصی را کسب کردیم.

مطهری افزود: علی‌رغم مدت زمان کمی که در تراکتور حضور داشتم، جوانان بومی بسیار خوبی را در هفته‌های اخیر به فوتبال معرفی کردیم که همگی من را سربلند کردند. همچنین حسین پورحمیدی بیشترین کلین شیت و ریکاردو آلوز بیشترین پاس گل لیگ را ثبت کرد. هر چند این آمارها فردی هستند؛ اما نتیجه تلاش تمامی بازیکنان است.

2636