هافبک باتجربه بایرن مونیخ سبک بازی وینگر ماینتس را می‌پسندد

هافبک باتجربه بایرن مونیخ سبک بازی وینگر ماینتس را می‌پسندد

پایگاه خبری فوتبالی- وینسنت کمپانی، سرمربی جدید بایرن مونیخ به طور شفاهی به جذب چند گزینه سرشناس اشاره کرده است و در رأس آن، تقویت خط آتش خود را در اولویت قرار داده است.

وینسنت کمپانی که در اندرلخت بلژیک و در اولین تجربه مربی‌گری خود، یوشوا زیرکزی را به‌صورت قرضی در اختیار داشت، در بایرن مونیخ هم خواستار فعال‌سازی بند بازخرید این ستاره‌ی جوان حال حاضر بولونیا شده است. مهاجم هلندی اما مورد توجه باشگاه‌های مطرح ایتالیایی نظیر میلان و یوونتوس قرار گرفته است و باید دید آیا بایرن مونیخ حاضر است بند بازخرید ۲۰ الی ۲۵ میلیونی وی را فعال کند یا نه.

یوهان باکایوکو نیز که به برنلیِ تحت‌نظر کمپانی لینک شده بود در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرده بود که قطعا در سال پیش رو از آیندهوون جدا خواهد شد. این وینگر ۲۱ ساله بلژیکی در برنلی، در تماسی تلفنی به توافق شفاهی با وینسنت کمپانی دست‌یافته بود اما این انتقال در تابستان گذشته رخ نداد. باکایوکو فسخ ۵۰ میلیونی داشته و جذب او تحت نظر وینسنت کمپانی، نیازمند فروش یکی از وینگرهای بایرن مونیخ می‌باشد.

دیگر گزینه‌ی تقویت خط حمله‌ی باواریایی‌ها، وینگر ۲۰ ساله‌ی آلمانی ماینتز، برایان گرودا را تحت نظر خود دارد. توماس مولر یکی از طرفداران پروپاقرص این ستاره‌ی جوان ماینتز است اما هنوز اقدام خاصی برای وی رخ نداده است و باشگاه آلمانی، برچسب ۵۰ میلیونی او را زیاد و نامناسب می‌داند.

توماس مولر، هافبک باتجربه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در تمرینات تیم ملی آلمان سبک بازی برایان گرودا را پسندیده است و ترجیح می‌دهد باواریایی‌ها این بازیکن را به خدمت بگیرد. توماس مولر در صحبت‌های خود به وضوح از این بازیکن تعریف و تمجید کرد.

1428