رویاپردازی بلندپروازانه سرمربی آینده میلان برای حضور در سری آ

رویاپردازی بلندپروازانه سرمربی آینده میلان برای حضور در سری آ

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به شایعات حضور پائولو فونسکا بر روی نیمکت آث‌ میلان، گفته می‌شود او به امید و هدف قهرمانی در سری آ پا به این تیم می‌گذارد.
 
 
به گزارش فوتبالی، با توجه به بازیکنان وحال حاضر آث‌ میلان قهرمانی در سری آ در فصل آینده چندان دور به نظر نمی‌رسد و پائولو فونسکا که به احتمال فراوان سرمربی بعدی روسونری خواهد بود، احساس می‌کند که می‌تواند اسکودتو را با تیم میلان به دست آورد.
 
 
به گزارش گاتزتا دلواسپورت ایتالیا، تنها مهره‌ای که فونسا و میلان به آن نیاز دارند یک مهاجم هدف است و تنها شرط فونسکا برای قهرمانی و کسب اسکودتو خرید یک مهاجم بزرگ است.
 
 
شنیده‌های حاکی از آن است که جاشوا زیرکزی مهاجم هلندی تیم بولونیا کاملا ایده‌های مدنظر سرمربی پرتغالی مطابقت دارد. از گزینه‌های جایگزین او سرهو گیراسی مهاجم اشتوتگارت، که یک بند خرید در قراردادش دارد را می‌توان نام برد. همچنین جاناتان دیوید، مهره کلیدی فونسکا در لیل و بنجامین ششکو هستند.
 
 
در مورد بازیکنان حال حاضر میلان نیز پائولو فونسکا، پیر کالولو مدافع فرانسوی را غیرقابل فروش می‌داند و در گفتگو با مدیران روسونری، اعلام کرده تا حد امکان از او در برابر فروش احتمالی محافظت می‌کند. مربی پرتغالی همچنین تحت تأثیر ساموئل چوکوئزه وینگر نیجریه‌ای که تابستان گذشته از ویارئال به روسونری پیوست قرار گرفته است.

1428