حضور رونالدینیو در لندن با رولز رویس صورتی

حضور رونالدینیو در لندن با رولز رویس صورتی

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدینیو اسطوره بارسلونا و تیم ملی برزیل با استقبال هوادارانی مواجه شد که از حضورش در لندن شگفت زده شده بودند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو با یک خودروی رولزرویس صورتی رنگ در شهر لندن حضور پیدا کرد که با استقبال بسیار گرمی از جانب هواداران مواجه شد. رونالدینیو برای حضور در کلیپ تبلیغاتی جدید نایکی به لندن سفر کرده است و هواداران نیز از دیدن او از نزدیک به وجد آمدند. در حقیقت ماموران امنیتی سعی کردند که رونالدینیو را از میان جمعیت شلوغ به جلو هدایت کنند تا او وارد زمین فوتبال پنج نفره شود. 

رونالدینیوی 44 ساله در سال 2018 از فوتبال بازنشسته شد اما دوران فوتبال شگفت انگیزش و تکنیک بی نظیرش همچنان فوتبالدوستان را مجذوب خود می کند. این بازیکن برزیلی در بارسلونا دو لالیگا و یک چمپیونزلیگ را کسب کرد و با میلان فاتح سری آ شد و در تیم ملی برزیل نیزبه قهرمانی جام جهانی 2002 رسید. رونالدینیو در سال 2005 به توپ طلا دست پیدا کرد و یکی از  محبوب ترین و جذاب ترین فوتبالیست های دنیا بوده است.

هواداران البته به زودی دوباره رونالدینیو را در میادین فوتبال خواهند دید. ستاره برزیلی قرار است که در جام جهانی بازیکنان بالای 35 سال به میزبانی انگلیس در این تابستان شرکت کند که ستارگان دیگری نظیر تیری آنری و فرانچسکو توتی نیز در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

4125