دو پیشنهاد عربستانی برای مدافع بارسلونا

دو پیشنهاد عربستانی برای مدافع بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - کلمنت لنگله مدافع فرانسوی که در این فصل قرضی از بارسلونا به استون ویلا رفته بود، جایی در برنامه های کاتالان ها ندارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در تلاش است تا لنگله را بفروشد تا خیالش تا همیشه از بابت آنها راحت شود. این مدافع میانی در این فصل در تیم امری، فصل کمرنگی را داشته است و به همین خاطر خیلی سخت است که در سطح اول فوتبال اروپا برای خودش مشتری پیدا کند.

لنگله تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد دارد و کاتالان ها می خواهند از فروش او درآمدزایی کنند. بارسلونا حالا دو پیشنهاد از باشگاه های عربستانی دریافت کرده که این بهترین فرصت برای آنهاست تا خیال خود را از بابت لنگله راحت کنند.

اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که تمایل عربستانی ها به لنگله به شدت مدیران بارسلونا را خوشحال کرده هر چند که مشخص نیست که این انتقال با چه مبلغی به سرانجام خواهد رسید. 

در هر صورت بارسلونا در بحران مالی کنونی خود به نظر می رسد که به  کوچک ترین مبالغ اهمیت بدهد و فروش لنگله نیز از نظر مالی برای آنها حائز اهمیت بالایی خواهد بود. بارسا سالهاست که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم  می کند و فروش هر بازیکن برای آنها به اهرم اقتصادی شباهت خواهد داشت تا بتوانند دست خود را برخی خرید بازیکنان جدید باز کنند. فعلا مشخص نیست که کدام دو باشگاه عربستانی به دنبال خرید لنگله هستند.

4125