سه خارجی تراکتور بعد صنعت نفت جدا می‌شوند؟

سه خارجی تراکتور بعد صنعت نفت جدا می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - سه بازیکن خارجی تراکتور نزدیک به درب خروج این باشگاه قرار دارند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور امشب آخرین بازی فصل خود را که دیداری تشریفاتی است با صنعت نفت در آبادان برگزار خواهد کرد. دیداری که هیچ تاثیری روی رتبه دو تیم ندارد و شاگردان حمید مطهری و فراز کمالوند در روز عدم حضور تماشاگران آبادانی، یک دیدار شبه دوستانه برگزار خواهند کرد.

اما این مسابقه، شاید پایان حضور تعدادی از بازیکنان در تراکتور باشد. بازیکنانی که باشگاه علاقه‌ای به ادامه همکاری با آن‌ها ندارد که در این لیست نفرات، نام سه خارجی هم به چشم می‌خورد.

صفا هادی و گوستاوو واگنین دو خرید قربان بردیف برای تراکتور در ابتدای فصل گذشته بودند که دومین فصل حضور خود در جمع تی‌تی‌ها را سپری کردند. در رابطه با صفا به نظر می‌رسد جدایی این بازیکن نزدیک به قطعی شدن است و حتی خود هافبک عراقی هم در مصاحبه با یکی از رسانه‌های کشورش خبر از جدایی از تراکتور در پایان فصل داده بود.

گوستاوو اما بازیکنی است که باوجود محبوبیت خوبی که بین پرشورها دارد و البته این فصل هم عملکرد خوبی با ۵ گل زده و ارسال یک پاس گل داشته، هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت نکرده است. هافبک برزیلی از لحاظ گلزنی همراه با رحمان جعفری دومین گلزن تی‌تی‌هاست و یک گل از مهدی عبدی برای تراکتور کمتر زده، اما در آخرین مصاحبه خود عنوان داشت که با وی برای فصل بعدی صحبت نکرده‌اند تا شرایط همکاری او با قرمزها برای فصل آتی در هاله‌ای از ابهام باشد.

دیگر خارجی تراکتور که احتمالاً جدا شود، میلوش دلتیچ صربستانی است. بازیکنی که در ادامه دو خرید ناموفق خارجی تراکتور یعنی خایمه گومز و آلوارو خیمنز انجام شد و بیشتر روی نیمکت تیمش نشسته است. البته این وینگر باتجربه جدیدا به جمع سرخ‌ پوشان پیوسته ولی به نظر نمی‌رسد باتوجه به عملکردی که داشته، مدیران این تیم تمایلی به ادامه همکاری با میلوش داشته باشند.

تنها بازیکن خارجی که با تراکتور قرارداد دارد و خبری از رفتنش نیست، ریکاردو آلوز ستاره این تیم است. هافبک طراح پرتغالی نیم فصل سال گذشته، قراردادش را تمدید کرد و در آخرین گفت‌وگوی خود هم اعلام داشت تا زمانی که زنوزی وی را بخواهد، به قراردادش پایبند است و در تراکتور خواهد ماند.

1997