روز بزرگ برای ریگی؛ اولین قهرمانی را تجربه می‌کند؟

روز بزرگ برای ریگی؛ اولین قهرمانی را تجربه می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک پرسپولیس که سابقه بازی در سپاهان و استقلال را هم دارد حتی یک بار هم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه نکرده است.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز مسابقات هفته سی‌ام لیگ برتر از ساعت 19:00 به صورت همزمان برگزار می‌شود و با برگزاری این 8 مسابقه، لیگ برتر به پایان می‌رسد و تکلیف تیم‌های قهرمان، نایب قهرمان و سقوط کننده مشخص می‌شود.

قطعا مهم‌ترین مسابقات امروز همان دو مسابقه‌ای است که تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند. یعنی بازی پرسپولیس با مس رفسنجان که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و بازی پیکان و استقلال که در ورزشگاه پاس برگزار خواهد شد.

به نظر می‌رسد شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است. پرسپولیس یک امتیاز بیشتر از استقلال دارد و اگر بتواند مس را شکست بدهد بدون توجه به نتیجه‌ای استقلال در بازی همزمان می‌گیرد قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

بنابراین بازیکنان این تیم انگیزه و اعتماد به نفس بالایی در بازی با مس رفسنجان دارند. اما یک نفر هست که انگیزه‌اش از بقیه‌ پرسپولیسی‌ها بیشتر است  و به همین دلیل در مقابل مس رفسنجان تلاش مضاعفی برای پیروزی تیمش خواهد کرد.

این بازیکن مسعود ریگی است که اگر پرسپولیس امشب قهرمان شود اولین قهرمانی خودش را در لیگ برتر تجربه خواهد کرد! باورش سخت است که بازیکنی که قبلا در تیم‌های استقلال و سپاهان هم بازی کرده است هنوز تجربه قهرمانی در لیگ برتر را ندارد.

ریگی در سال 1398 به استقلال پیوست و در دو فصل 75 بار پیراهن این تیم را پوشید اما نتوانست با این تیم به قهرمانی برسد. در سال 1400 هم از استقلال راهی سپاهان شد و در دو فصل 57 بار برای این تیم بازی کرد اما با این تیم هم هیچ قهرمانی به دست نیاورد.

ریگی در ابتدای لیگ بیست و سوم از سپاهان جدا شد و به پرسپولیس پیوست. او تا امروز در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا 37 بار برای پرسپولیس بازی کرده است. پرسپولیس از لیگ قهرمانان و جام حذفی حذف شد اما امشب می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود و ریگی بالاخره به اولین افتخار خودش در فوتبال ایران برسد.

به شکل عجیبی ریگی در بازی قبلی تیمش مقابل شمس آذر قزوین تبدیل به چهره مسابقه هم شد. او در اوایل نیمه دوم با لو دادن توپ در گوشه زمین، زمینه‌ساز گل تساوی شمس آذر شد اما خودش توانست گل دوم پرسپولیس را بزند و تیمش را به پیروزی نزدیک کند.

آن گل اولین گل ریگی برای پرسپولیس بود. شاگردان اوسمار موفق شدند در آن مسابقه یک گل دیگر هم بزنند و 3 بر یک به پیروزی برسند. حالا پرسپولیس به نهمین قهرمانی‌اش در لیگ برتر نزدیک است. نهمین قهرمانی پرسپولیس می‌تواند با اولین قهرمانی ریگی مصادف شود.

1359