هوملس ادامه فوتبال در میلان را به آمریکا و عربستان ترجیح می دهد

هوملس ادامه فوتبال در میلان را به آمریکا و عربستان ترجیح می دهد

پایگاه خبری فوتبالی- متس هوملس در صورت جدایی از بورسیا دورتموند در پایان فصل، ممکن است پیشنهاد باشگاه های MLS و عربستان سعودی را رد کند و به میلان بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، مطابق گزارش اسکای اسپورت آلمان، هوملس به پایان قرارداد فعلی خود با بورسیا دورتموند نزدیک می شود و احتمال او خروج در تابستان به طور فزاینده ای وجود دارد. این مدافع علاقه ای به انتقال به MLS یا لیگ حرفه ای عربستان سعودی ندارد و اگر به فوتبال ادامه دهد ترجیح می دهد در اروپا باقی بماند. باشگاه میلان در حال حاضر گزینه مورد علاقه برای این بازیکن ۳۵ ساله است. انتظار می رود که این مدافع به بازی ادامه دهد زیرا به نظر نمی رسد که او قصد خداحافظی از فوتبال را داشته باشد.

هوملس در فصل گذشته به شدت از تاکتیک های بدون شجاعت مربی دورتموند قبل از فینال لیگ قهرمانان با رئال مادرید انتقاد کرده است. این مدافع همچنین گفت که برای تصمیم گیری در مورد آینده خود تا پایان فینال صبر خواهد کرد، اما گفت که بازنشستگی برای او کمترین احتمال در حال حاضر است. هوملس تابستان امسال در یورو ۲۰۲۴ با آلمان بازی نخواهد کرد، زیرا یولیان ناگلزمن او را در لیست آلمان قرار نداد. این مدافع اعتراف کرده است که در مورد این تصمیم بسیار غمگین است زیرا معتقد است در حال حاضر یکی از پنج مدافع برتر آلمان است. هوملس بخشی از تیم دورتموند بود که در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ در فینال نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و امیدوار است با شکست دادن رئال مادرید و در نهایت دستیابی به جام معتبر اروپا، فصل خود را در اوج به پایان برساند. به نظر می رسد این بازی آخرین بازی او با پیراهن دورتموند باشد و این مدافع در تابستان با یک تصمیم مهم در مورد اینکه فصل آینده فوتبال خود را در کجا ادامه خواهد داد، روبرو می شود.

۱۰۰۹