بازیکن اسبق رئال مادرید در چه صورتی به تیم مسی می‌پیوندند؟

بازیکن اسبق رئال مادرید در چه صورتی به تیم مسی می‌پیوندند؟

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران اینتر میامی همچنان به برنامه ریزی برای تقویت تیمشان ادامه می دهند.

به گزارش فوتبالی، آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی سابق رئال مادرید و یوونتوس به یکی از گزینه های اصلی اینتر میامی تبدیل شده است. این بازیکن با اتمام قراردادش با بنفیکا به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و با وجود آن که پیشنهادی برای تمدید دریافت کرده، به جدایی فکر می کند. 

مدیران اینتر میامی در نظر دارند که دی ماریا را به خدمت بگیرند  اما کارشان آسان نیست. رویای دی ماریا این بود که به روساریو سنترال برگردد اما تهدید خودش و خانواده اش توسط قاچاقچی های مواد مخدر باعث شده تا در این تصمیم، تجدید نظر کنند.

به نظر می رسد که حالا دی ماریا فقط دو گزینه دارد: تمدید با بنفیکا یا پیوستن به لیگ آمریکا. در واقع اینتر میامی می تواند یکی از گزینه های اصلی ال فیدئو باشد تا او در کنار دوست قدیمی خود مسی  بازی کند. 

اینتر میامی در حال حاضر سه بازیکن را در لیست بازیکنانی قرار داده که دستمزدشان بالاتر از سقف دستمزد است: مسی، آلبا و کامپانیا. آنها همچنین فاریاس، آویلس، دیگو گومز و فدریکو ردوندو را در لیست بازیکنان زیر 23 سال قرار داده اند. اینتر میامی برای این که بتواند دی ماریا را به خدمت بگیرد، باید درها را به روی برخی بازیکنانش باز کند. 

دیگو گومز بازیکن پاراگوئه ای اینتر میامی با پیشنهادهایی از وستهام و چند باشگاه دیگر اروپایی مواجه است و شاید از اینتر میامی جدا شود تا بدین ترتیب جا برای دی ماریا باز شود. 

4125