وزیر سابق ورزش: متاسفانه هنوز رکوردهای من شکسته نشده است!

وزیر سابق ورزش: متاسفانه هنوز رکوردهای من شکسته نشده است!

پایگاه خبری فوتبالی- وزیر پیشین ورزش و جوانان گفت: متاسفانه هنوز رکورد من در دوومیدانی شکسته نشده است و امیدوارم این رکورد شکسته شود.

به گزارش فوتبالی، حمید سجادی وزیر پیشین وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: اولین استادیوم تنیس هارد کورت را رونمایی کردیم و برای حضور قهرمانان در میادین بین‌المللی استفاده می‌شود. تیم ملی تنیس ایران در این زمین تمرین کرد. این تیم بامداد دوشنبه به اردن می‌رود و امیدوارم در دیویس کاپ صعود کند.

سجادی با اشاره به در پیش بودن المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: المپیک یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی در جهان است و کشورها با برنامه شرکت می‌کنند. المپیک ۲۰۲۰ توکیو با یک سال تاخیر برگزار شد. نتایجی که به دست آمد امیدوار کننده بود. این دوره المپیک با فاصله سه سال برگزار می‌شود. از دهم مرداد سال گذشته به دلیل شرایطم بعد از سانحه بالگرد افتخار حضور و همکاری در ورزش را ندارم. آنچه شنیده‌ام همه در تلاش هستند. بیشتر اخبار از کشتی و زحماتی است که آقای دبیر کشیده است. کشتی و وزنه‌برداری  همیشه در المپیک مدال آور هستند. تیراندازی نیز در المپیک توکیو توجهات را به خود جلب کرد. ما در تیمی سهمیه نگرفتیم. دعا می‌کنیم کاروان موفق باشد. 

او افزود: دهم مرداد سال گذشته که از مسئولیت کنار رفتم، آقای رییسی دستور داد به عنوان شورای عالی ورزش همکاری کنم بنابراین وظیفه داشتم ورزش را دنبال کنم. هنوز رکوردهای من شکسته نشده است. رکورد دوی ۱۵۰۰ متر را در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان مجارستان در سال ۱۳۶۷ ثبت کردم که متاسفانه هنوز رکورد ایران است و امیدوارم شکسته شود.

سجادی در مورد شرایط جسمانی خود گفت: شرایط جسمانی‌ام بهتر است. هشت مهره‌ام شکسته بود. در آخرین معاینات مشکل حل شده است. خونریزی ها جذب شده و روند رو به بهبود است. ظاهرا تا اواخر تابستان بهتر می‌شوم. 

او در پاسخ به این پرسش که اگر در دولت آینده پیشنهادی به او شود، به ورزش برمی‌گردد؟ گفت: الان زود است و کارهای مهمتری وجود دارد. برای ورزش همیشه عزیزانی آماده به خدمت هستند. ایران از داشتن مدیران ورزشی غنی است. فکر نمی‌کنم جای نگرانی باشد. آرزوی بهترین‌ها را برای ورزش ایران دارم.

7474