پیش بازی رئال مادرید - دورتموند/ مادریدی‌ها به دنبال پانزدهمی؛ رویس به دنبال خداحافظی باشکوه

پیش بازی رئال مادرید - دورتموند/ مادریدی‌ها به دنبال پانزدهمی؛ رویس به دنبال خداحافظی باشکوه

پایگاه خبری فوتبالی - امشب ( شنبه دوازدهم خرداد ماه ) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران قرار است رئال مادرید و بروسیا دورتموند در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم بروند و فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی یک فصل فوق العاده را داشته است و قهرمانی لالیگا را با اقتدار به دست آورده است. مادریدی ها پس از عبور از سد تیم های قدرتمندی چون منچستر سیتی و بایرن مونیخ حالا در فینال به مصاف بروسیا دورتموند می روند. رئال مادرید می خواهد برای پانزدهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. تونی کروس آخرین بازی دوران حرفه ای خود در سطح باشگاهی را انجام می دهد و باید دید که چه اتفاقاتی برای او می افتد.

از سوی دیگر تیم ادین ترزیچ تیم شگفتی ساز این فصل از رقابت ها بوده است و عملکرد بسیار درخشانی داشته است. دورتموندی ها در مرحله نیمه نهایی موفق شدند پاری سن ژرمن را حذف کنند و حالا رویای فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارند.

مارکو رویس آخرین بازی خود را در بروسیا دورتموند انجام می دهد. او هم به دنبال یک خداحافظی با شکوه است. مارکو رویس در سال ۲۰۱۳ هم در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی و در بازی دورتموند - بایرن مونیخ حضور داشته است. در آن بازی بایرن مونیخ با نتیجه دو بر یک بروسیا دورتموند را شکست داد و دست دورتموند به جام نرسید. حالا باید دید که در این فینال چه اتفاقاتی می افتد.

1470