تجلیل از فدراسیون فوتبال در نشست مسئولان کمیته‌های فرهنگی و مسئولیت اجتماعی کشور

تجلیل از فدراسیون فوتبال در نشست مسئولان کمیته‌های فرهنگی و مسئولیت اجتماعی کشور

پایگاه خبری فوتبالی- نشست دو روزه کمیته‌های فرهنگی و مسئولیت اجتماعی فدراسیون‌های ورزشی کشور با تجلیل از فدراسیون فوتبال به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این نشست که به همت دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و با هدف توانمندسازی مسئولین کمیته‌های فرهنگی هیات های ورزشی سراسر کشور در این شهر برگزار شد بیش از 150 نفر از مسئولان فرهنگی و مسئولیت اجتماعی کشور حاضر شدند.

در حاشیه این نشست که مسئولان فرهنگی 26 هیات فوتبال کشور نیز در آن شرکت کرده بودند، کارگروه‌های تخصصی با هدف بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای حوزه ورزش برگزار شد که نمایندگان استانی به صورت مجزا به ارائه گزارش در خصوص مشکلات مربوط به حوزه هواداری، تنش‌های میان بازیکنان و داوران، تاثیر فضای مجازی بر عملکرد رفتاری بازیکنان و ... پرداختند و پیشنهادات خود را به منظور ارتقای فرهنگ ورزش ارائه کردند.

در مراسم اختتامیه این نشست که با حضور  علی احدی، مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، سید مهدی صدری، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و جمعی از مدیران حوزه فرهنگ کشوری و استانی برگزار شد، از کمیته مسئولیت‌ اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال به واسطه فعالیت‌های پر دامنه در حوزه آموزش، ارتقای جایگاه و ترویج مفهوم «مسئولیت اجتماعی در ورزش کشور» تجلیل به عمل آمد.

گفتنی، احسان محمدی، رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال یکی از مدرسان این دوره آموزشی بود که به تدریس اصول رفتار حرفه‌ای در ورزش، شیوه‌های نوین فعالیت‌های اجتماعی در ورزش جهان و فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو پرداخت. 

7474