عکس؛ جشن قهرمانی الهلال پس از فتح جام حذفی عربستان

عکس؛ جشن قهرمانی الهلال پس از فتح جام حذفی عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار فینال این فصل از رقابت های جام حذفی عربستان سعودی، الهلال موفق شد در ضربات پنالتی پایان بازی النصر را شکست بدهد و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، الهلالی ها برای یازدهمین بار در تاریخ خودشان موفق شدند فاتح رقابت های جام حذفی عربستان شوند. در حقیقت الهلال به طور کلی یک فصل درخشان داشت و موفق شد قهرمان لیگ حرفه ای عربستان سعودی و همچنین قهرمان جام حذفی عربستان شود. الهلالی ها قهرمان سوپرجام عربستان نیز شدند. آن ها فقط در فتح لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماندند.

الهلال پس از شکست دادن النصر عربستان در ضربات پنالتی، جشن قهرمانی خود را بر پا کرد. تدارک ویژه ای برای جشن قهرمانی دیده شده بود و این جشن به شکل زیبایی برگزار شد به طوری که برخی ها در شبکه های اجتماعی این جشن قهرمانی الهلال را با جشن های قهرمانی تیم های اروپایی مقایسه می کنند و سطح برگزاری این مراسم قابل توجه بوده است.

در هر صورت پرونده این فصل از فوتبال باشگاهی عربستان هم بسته شد و الهلال عربستان تیم بدون رقیب این فصل از رقابت های فوتبال در کشور عربستان سعودی بود و موفق شد تمام جام های داخلی را به دست بیاورد.

1470