طرح؛ دو جامی که الهلال از یاران رونالدو ربود

طرح؛ دو جامی که الهلال از یاران رونالدو ربود

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار فینال جام حذفی عربستان سعودی، الهلال عربستان موفق شد در ضربات پنالتی النصر را شکست بدهد و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، الهلال در این فصل از رقابت ها موفق شد دو گانه داخلی فوتبال عربستان را به دست بیاورد. در حقیقت الهلال هم قهرمان رقابت های لیگ عربستان شده است و هم این که در جام حذفی عربستان به قهرمانی رسیده است. نکته جالب تر این جا است که الهلال برای به دست آوردن این دو گانه، النصر را پشت سر خودش قرار داده است. در واقع النصر هم در لیگ حرفه ای عربستان سعودی در رده دوم قرار گرفت و هم این که در فینال جام حذفی عربستان، النصری ها مغلوب الهلال شدند.

کریستیانو رونالدو این فصل را بدون جام به پایان رساند و یکی از اصلی ترین دلایل این قضیه این بود که الهلالی ها عملکردی بهتر از النصر داشتند و توانستند بالا تر از النصر قرار بگیرند. اوضاع به طور کلی از لحاظ فتح جام ها برای رونالدو در النصر خوب پیش نرفته است و او آن طوری که انتظارش را داشت نتوانسته است فاتح جام ها شود. رونالدو در حال حاضر 39 سال سن دارد و حالا دیگر باید خودش را برای رقابت های یورو 2024 آماده کند.

1470