انتقاد پیکه از مدیران بارسلونا

انتقاد پیکه از مدیران بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه اسطوره بارسلونا مدعی است که مدیران این باشگاه به خوبی از پول به دست آمده از فروش نیمار، استفاده نکردند.

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2017، کاتالان ها با رقم 222 میلیون یورو نیمار را به پی اس جی فروختند و برای پیدا کردن جانشینی مناسب برای ستاره برزیلی، بازیکنانی مثل عثمان دمبله با رقم 105 میلیون یورو و همچنین فیلیپه کوتینیو با 150 میلیون یورو خریداری کردند، اما هیچ کدام نتوانستند جای خالی نیمار را در ترکیب پر کنند.

حالا جرارد پیکه در مصاحبه ای با بین اسپورتس گفت: "ما 222 میلیون یورو بابت فروش نیمار به دست آوردیم و 400 میلیون روی 3 بازیکن هزینه کردیم. همین اتفاق، پانزده سال پیش با لوئیس فیگو اتفاق افتاد. او با 60 میلیون یورو به رئال مادرید رفت و ما آن پول را برای خرید 3 بازیکن خرج کردیم. در هر دو حالت، ما بیش از اندازه برای خرید بازیکنان خرج کردیم، چون باشگاه های دیگر می دانستند بارسلونا پول زیادی به دست آورده."

"من با پول فروش نیمار دست به انجام چه کاری می زدم؟ اول از همه، استادیوم را تکمیل می کردم. ما می توانستیم استادیوم بارسا را مثل رئال مادرید تکمیل کنیم، اما در عوض روی بازیکنان دیگر هزینه کردیم."

4416