مربی نساجی: پیش‌بینی نمی‌کردیم یک هفته زودتر خیال‌مان راحت شود

مربی نساجی: پیش‌بینی نمی‌کردیم یک هفته زودتر خیال‌مان راحت شود

پایگاه خبری فوتبالی- مربی نساجی مازندران گفت: در مقابل فولاد خوزستان برای شرافت فوتبالی‌مان با تمام توان به میدان می‌رویم.

به گزارش فوتبالی، مصطفی صداقت عصر جمعه در نشست خبری پیش از مسابقه نساجی مازندران و فولاد خوزستان اظهار کرد: فردا با تیم خوب فولاد بازی داریم که از نظر فنی تیم خوب و با کیفیتی است و کادر فنی خوبی هم دارد؛ ضمن اینکه فکر می‌کنم برای آن‌ها هم اتفاقات در نیم‌فصل نخست خوب رقم نخورد.

وی با بیان اینکه ما هم تا سه روز پیش از نظر جدولی شرایط مشابهی با فولاد داشتیم، افزود: استرس و فشار قرار داشتن در پایین جدول، واقعا سخت و کشنده است و می‌دانیم که فولادی‌ها چه فشاری تحمل می‌کنند.

مربی نساجی یادآور شد: هفته‌های گذشته به خاطر شرایط خاص نساجی و سقوط نکردن از لیگ و حفظ اعتبار نام نساجی بازی می‌کردیم و فردا باید برای شرافت فوتبالی با تمام قوا بازی کنیم تا به هیچ کسی اجازه ندهیم که برچسب تبانی به این تیم بچسباند.

صداقت ادامه داد: بازیکنان ما می‌توانند شهادت دهند که تمام رفتارهای تمرینی ما در روزهای اخیر با همان کیفیت و شدتی انجام شد که تا پیش از بازی با هوادار بود؛ فردا هم با تمام قوا به مصاف فولاد می‌رویم و اتفاقات فوتبالی را به خود فوتبال واگذار می‌کنیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم فردا شب هر تیمی لیاقت دارد قهرمان ایران شود و هر تیمی که استحقاق حضور در لیگ برتر را دارد هم در لیگ بماند.

مربی نساجی افزود: از هواداران نساجی که مالک اصلی تیم هستند به طور ویژه تشکر می‌کنم که علاوه بر حضورشان در ورزشگاه شهید وطنی، در سایر شهرها نیز همراه ما بودند و نقش مهمی در نتیجه گرفتن تیم و بقا در لیگ داشتند.

صداقت گفت: هواداران در روزهای تلخ تیم هم، دست از همراهی نکشیدند و با حمایت‌شان به بازیکنان و کادر فنی انگیزه دادند و حضورشان اجازه نداد در بازی‌های خارج از خانه اخساس غربت کنیم و اکنون خوشحالیم که در مقابل‌شان سربلند هستیم.

وی یادآور شد: قطعا برگ برنده ما در بازی‌های سخت و پیچ‌های تند نیم‌فصل دوم، هواداران تیم بودند که ما را تنها نگذاشتند.

مربی نساجی به نقش کادر مدیریتی تیم در نتیجه گرفتن و بقا در لیگ اشاره کرد و گفت: به نیابت از آقای الهامی و همه اعضای کادر فنی از مهندس حدادیان و مدیران باشگاه نساجی که اعتماد کردند و این تیم را به امانت به این گروه سپردند سپاسگزارم و خوشحالیم که این امانت را با سربلندی در پایان فصل تحویل‌شان می‌دهیم.

صداقت گفت: ما از روز نخست که کار را آغاز کردیم امیدوار بودیم که نتیجه می‌گیریم؛ البته روزهایی هم خودمان در جمع اعضای کادر فنی ناامید می‌شدیم که البته به تیم انتقال نمی‌دادیم اما هر وقت به انگیزه و انرژی آقای الهامی و حمایت هواداران نگاه می‌کردیم دوباره انگیزه می‌گرفتیم.

وی افزود: با توجه به رقابت شدیدی که در جدول وجود داشت پیش‌بینی نمی‌کردیم یک هفته زودتر خیال‌مان راحت شود اما همیشه به این فکر بودیم که تا پایان لیگ مبارزه ادامه دارد و نباید ناامید شد و دست از تلاش برداشت.

صداقت با بیان اینکه خوشحالیم که در هفته پایانی بدون استرس می‌توانیم بازی کنیم و خیال هواداران هم راحت است، اضافه کرد: از اعضای کادر فنی، گروه پزشکی و تیم رسانه‌ای هم سپاسگزارم که در همه بخش‌ها به بهترین شکل و با تمام توان تلاش کردند تا به هدف‌مان برسیم.

وی ضمت قدردانی از انتقاد سازنده اهالی رسانه، ادامه داد: از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که با وجود همه فشارهای این فصل و انتقادهایی که به اشکال گوناگون مطرح می‌شد، تمام‌قد ایستادند و تلاش کردند.

مربی نساجی با اشاره به آغاز کار نساجی در این فصل با سید مهدی رحمتی، گفت: اگر این تیم امروز نتیجه گرفته شاکله و ساختار اصلی‌اش را سید مهدی رحمتی بسته است.

صداقت افزود: گاهی محاسبات در فوتبال به هر دلیلی نتیجه نمی‌دهد و این دلیل نمی‌شود زحمات آقای رحمتی را ندیده بگیریم؛ به او خسته نباشید می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر ادامه همکاری الهامی با نساجی، اظهار کرد: ما یک پرونده باز حقوقی از نیم‌فصل اول با مس رفسنجان داریم؛ نیم‌فصل اول در این تیم اذیت شدیم و الان هم شرایط نشان می‌دهد که مشکل از کادر فنی و بر سر مسائل فنی نبود و آن پرونده باید به سرانجام برسد تا آقای الهامی درباره آینده کاری‌اش تصمیم‌گیری کند.

مربی نساجی ادامه داد: تا وقتی که آن پرونده باز باشد تصمیمی نمی‌توان گرفت اما قطعا علاقه، سلیقه و عشق آقای الهامی به کار کردن در نساجی است؛ مشروط بر این‌که موانع قانونی موجود برطرف شود.

2636