نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال در ژاپن

نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال در ژاپن

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی والیبال مردان ایران که برای حضور در هفته دوم لیگ ملت های ۲۰۲۴ در اوزاکا و در اردوی کمپ گلوبال آره نا بسر می‌برد ، امروز (جمعه یازدهم خرداد) به وقت محلی نخستین تمرین توپی خود را برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، در این تمرین که بعد از انجام دو جلسه تمرین وزنه زیر نظر موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی و دستیاران او انجام شد، همه بازیکنان به جز مرتضی شریفی شرکت داشتند. شریفی بدلیل آسیب دیدگی جزئی زیر نظر پزشک تیم مشغول مداوای خود شد.

در این تمرین دو ساعته که در سالن گلوبال آره نا برگزار شد، ابتدا دو پاسور تیم (محمد طاهر وادی و جواد کریمی) زیر نظر آلفونسو تمرین اختصاصی انجام داده و بقیه بازیکنان با هم در زمینی دیگر مجزا تمرین کردند.

سپس نوبت به مرحله دوم تمرینات رسید که ۱۶ بازیکن حاضر به تناوب در دو سمت زمین مشغول بازی شدند و در نهایت بخش پایانی تمرین، انجام نیم ساعت تمرین اختصاصی سرویس بود که بازیکنان قدرتی در یک سمت میدان به تناوب در کنار دو لیبروی تیم، کار دریافت را انجام دادند و سایر بازیکنان هم زدن سرویس های پرشی را تمرین کردند .

میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور دیگر بازیکنان شرکت کننده در این تمرین بودند.

این آخرین تمرین توپی در اردوی گلوبال آره نا بود و صبح فردا شنبه با انجام سومین تمرین وزنه در این کمپ، کاروان تیم ملی بعد از ظهر شنبه عازم هتل محل اقامت تیم های شرکت کننده در شهر فوکوهاکا خواهد شد. بر اساس برنامه تنظیمی پائز، دومین تمرین توپی عصر فردا در سالن تمرینات مسابقات پیگیری خواهد شد.

2636