اوزونیدیس: ما باید خوب بازی کنیم و بازی را ببریم

اوزونیدیس: ما باید خوب بازی کنیم و بازی را ببریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان همانند بازی‌های گذشته چهار بازیکن از جمله مسیح زاهدی، مهدی تیکدری‌نژاد، قائم اسلامی خواه را در اختیار نداریم.

به گزارش فوتبالی، مارینوس اوزونیدیس عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور افزود: باید این بازی را ببریم تا لیگ را به خوبی تمام کنیم و ۲ رده در جدول بالا بیاییم.

وی اضافه کرد: مثل همیشه مشکلاتی داریم اما اینکه بازیکنان خوب بازی کنند برای ما مهم است. ما باید خوب بازی کنیم و بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ادامه داد: بازی آخر مثل همیشه خوب بازی کردیم اما این مسابقه را واگذار کردیم و حالا احتیاج داریم بازی فردا را ببریم.

مارینوس اوزونیدیس عنوان کرد: انتظار نداشتیم که با وجود سبک اجرا و شایستگی این تیم در اینجا باشیم، ما در این رده هستیم زیرا اشتباهاتی داشتیم و امیدوارم در بازی فردا این اشتباهات را نداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز ما روی بازی فردا مقابل ذوب آهن اصفهان است و پس از پایان لیگ در مورد مسائل دیگر صحبت می‌کنم گفت: خودم مسئول نتایج این تیم هستم، ما خودمان نتیجه بازی‌ها را واگذار می‌کنیم و این شکست‌ها به خاطر اجرای فوق العاده حریفان نیست.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از ساعت ۲۰ فردا شنبه در گفته ۳۰ و پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور(جام خلیج فارس) مقابل ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرد.

2636