چلسی اجازه نمی‌دهد ستاره آرژانتینی‌اش به المپیک برود

چلسی اجازه نمی‌دهد ستاره آرژانتینی‌اش به المپیک برود

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی تمایلی به حضور هافبک آرژانتینی خود یعنی انزو فرناندز در المپیک 2024 پاریس ندارد.

به گزارش فوتبالی، المپیک 2024 پاریس در تابستان امسال برگزار می‌شود و ورزشکاران در رشته‌های مختلف به رقابت با همدیگر می‌پردازند. یکی از ورزش‌های پربیننده در رقابت‌های المپیک مسابقات فوتبال است. بازی‌هایی که شاید با ستاره‌های نام‌دار و بزرگ دنیای فوتبال برگزار نشود، اما باز هم تماشای تقابل تیم‌های امید کشورهای حاضر برای بینندگان فوتبال خالی از لطف نیست.

انزو فرناندز، ستاره 23 ساله خط هافبک چلسی نیز ممکن است در لیست تیم ملی المپیک آرژانتین حضور داشته باشد، اما گفته می‌شود مدیران باشگاه انگلیسی با حضور او در این رقابت‌ها مخالفت دارند. به نقل از گاستون ادول، خبرنگار رسانه تیک اسپورت، چلسی علاقه‌‌ای به حضور انزو فرناندز در المپیک 2024 پاریس ندارد. آن‌ها می‌خواهند فرناندز در اردوی پیش‌فصل چلسی حضور داشته باشد و از ابتدا با تاکتیک‌ها و تفکرات سرمربی جدید آشنا شود.

همچنین او در پایان فصل دچار مصدومیت شد و قادر به همراهی تیمش نبود. به همین خاطر مدیران چلسی هراس دارند تا حضور در المپیک باعث شود مصدومیت او تشدید شود و یا باعث خستگی این بازیکن پیش از آغاز یک فصل پرفشار شود. در این هفته باشگاه چلسی تصمیم نهایی خود را در خصوص حضور یا عدم حضور انزو فرناندز در المپیک 2024 می‌گیرد.

چلسی در آستانه امضای قرارداد با انزو مارسکا، سرمربی سابق لسترسیتی و کمک‌مربی سابق منچسترسیتی قرار دارد. آن‌ها می‌خواهند با این سرمربی ایتالیایی به ناکامی‌های دو فصل اخیر خود پایان دهند و حضور تمام بازیکنان در اردوی پیش‌فصل برایشان اهمیت دارد.

1428