تعریف و تمجید سرمربی آرسنال از پروژه اینتر

تعریف و تمجید سرمربی آرسنال از پروژه اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال از پروژه‌ای که اینتر میلان از چند سال پیش آغاز کرده تعریف و تمجید به عمل آورد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال و اینتر دو تیمی هستند که در طی چند فصل اخیر، پیشرفت چشمگیری داشتند. هر دو تیم حالا در جمع برترین تیم‌های اروپایی قرار دارند، در حالی که تا چند سال پیش گرفتن سهمیه هم برایشان رویایی به‌نظر می‌رسید. اینتر با آوردن آنتونیو کونته پروژه بلندپروازانه خودش را آغاز کرد و مدیران آرسنال نیز ترجیح دادند به جای مربیان باتجربه، به بازیکن سابق خودشان یعنی میکل آرتتا اعتماد کنند.

حالا پروژه کونته به سیمونه اینزاگی سپرده شده اما آرتتا همچنان سکان هدایت توپچی‌ها را بر عهده دارد. سرمربی جوان اسپانیایی در آخرین مصاحبه خود درباره شرایط باشگاه اینتر گفت: «کاری که اینتر در چند فصل اخیر انجام داد باورنکردنی بود!»

اینتر در این فصل با سیمونه اینزاگی به مقام قهرمانی سری آ دست پیدا کرد. نراتزوری در این فصل مقتدر ظاهر شد و توانست چند هفته پیش از پایان مسابقات، قهرمانی تیمش را مسجل کند. آن‌ها همچنین فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم رسیدند اما در دیدار پایانی این مسابقات مغلوب منچسترسیتی آماده و سرحال پپ گواردیولا شدند و دستشان از جام نقره‌ای کوتاه ماند.

تصمیمات مدیریتی در اینتر به بهترین نحو گرفته شده و سران باشگاه ایتالیایی توانستند با حداقل هزینه ممکن بهترین تیم را برای هواداران اینتر میلان بسازند. هواداران اینتر امید زیادی دارند تا با ادامه همین روند بر فوتبال ایتالیا سلطه پیدا کنند و قهرمانی‌های پیاپی به دست بیاورند.

1428