پیشنهادی جدید و اغوا کننده از لیگ عربستان برای وینگر برزیلی بارسلونا

پیشنهادی جدید و اغوا کننده از لیگ عربستان برای وینگر برزیلی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک باشگاه بارسلونا با پیشنهاد جالبی از تیم های لیگ عربستان روبرو شده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه موندو دپورتیوو یکی از بزرگترین باشگاه‌های عربستانی رافینیا وینگر برزیلی بلوگرانا را می‌خواهد و حاضر است پیشنهاد به مبلغ  حداقل ۱۰۰ میلیون یورو برای او ارائه کند که با افزایش دو برابری دستمزد او در بارسلونا همراه خواهد بود و می تواند این بازیکن را به حضور در لیگ عربستان سعودی ترغیب کند.

پیش از این اعلام شده بود رافینیا اولین پیشنهاد از لیگ عربستان را رد کرده و قصد دارد در فوتبال اروپا به کار خود ادامه دهد اما باید دید که آیا این پیشنهاد او را متقاعد خواهد کرد یا باز هم توسط وینگر تکنیکی بارسلونا و سابق لیدزیونایتد رد خواهد شد. این بازیکن و خانواده او اعلام کرده اند که در بارسلونا راحت هستند و قصد جدایی از بارسلونا را ندارند اما شرایط مالی خاص تیم اسپانیایی شاید باعث شود داستان جدایی این بازیکن از فوتبال اسپانیا رنگ واقعیت به خود بگیرد.

بارسلونا در فکر کاهش هزینه‌های باشگاه است و فروش ۵۱٪ باقیمانده استودیو تیم یکی از این راه‌ها است اما برای این کار باید با برگزاری مجمع ، سهامداران باشگاه با آن توافق کنند ، ضمن اینکه این موضوع کمکی به شرایط فیرپلی مالی در تابستان جاری نمی کند و بنابراین فروش چند بازیکن از جمله رافینیا اجتناب ناپذیر خواهد بود.

۱۰۰۹