میلان در پی یافتن جانشین مناسب اولیویه ژیرو برای فصل آینده

میلان در پی یافتن جانشین مناسب اولیویه ژیرو برای فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی- اهداف میلان در خط حمله برای فصل آینده مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه میلان به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته سری آ ایتالیا پس از جدایی اولویه ژیرو از این تیم با کمبود مهاجم روبرو است و قصد دارد یک بازیکن گلزن و مهاجم کلاسیک را به زودی به جمع بازیکنان خود اضافه کند. اهداف باشگاه میلان مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت به صورت زیر معرفی شده اند:

۱) یاشوا زیرکزی: مهاجم باشگاه بولونیا که هزینه انتقال او با پاداش ها به حدود ۵۵ تا ۶۰ میلیون یورو می رسد اما به نظر نمی رسد میلان این مبلغ را پرداخت کند و شاید به دنبال قراداد قرضی با بند خرید و یا استفاده از بازیکنان دیگر خود برای قرار داده در معامله برای کم کردن مبلغ داشته باشد.

۲) بنجامین سشکو که طبق اعلام روز گذشته چند نشریه معتبر از جمله سان و دیلی میل می خواهد به آرسنال برود و پیشنهادات دیگر از جمله میلان، چلسی و منچستریونایتد را رد کرده است.

۳) سرهو گیراسی: مهاجم گینه ای و دومین گلزن برتر فصل گذشته بوندسلیگا که گفته شده به شکل جدی در حال مذاکره با دورتموند است.

۴) جاناتان دیوید : مهاجم کانادایی باشگاه لیل که تیم های خواهان زیادی از لیگ برتر انگلیس هم دارد اما بی میل نیست که راهی میلان شود.

۵) سانتیاگو خیمنز: مهاجم مکزیکی باشگاه فاینورد که گلزن متبحری است و مشتریان مختلفی به جز میلان از سراسر قاره اروپا و لیگ های معتبر دارد.

۱۰۰۹