طبق اعلام فابریزیو رومانو؛ ژوزه مورینیو سرمربی فنرباغچه خواهد شد

طبق اعلام فابریزیو رومانو؛ ژوزه مورینیو سرمربی فنرباغچه خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- خبرنگار سرشناس ایتالیایی باشگاه جدید ژوزه مورینیو را معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی، فابریزیو رومانو در خبری مدعی شد که ژوزه مورینیو به زودی و به طور رسمی سرمربی تیم فنرباغچه نایب قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه خواهد شد و تجربه جدیدی را این بار در یک باشگاه متفاوت از تیم های قبلی آغاز خواهد کرد. مورینیو که فعالیت خود را به عنوان دستیار و مترجم بابی رابسون مربی بزرگ و سابق بارسلونا آغاز کرد پس از آن دوره راهی پورتو شد و با این تیم اسم و رسم بزرگی را برای خود دست و پا کرد و به مقام قهرمانی جام یوفا و لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد.

سپس این مربی توسط رومن آبراموویچ مالک پیشین باشگاه چلسی به عنوان سرمربی آبی ها انتخاب و یک دوره بی نظیر را برای آبی های لندن رقم زد. حضور در اینتر، منچستریونایتد، رئال مادرید و رم فعالیت های مهم و بعدی این مربی بزرگ و آقای خاص فوتبال اروپا بود. آخرین حضور او در کنار زمین به عنوان سرمربی به چند ماه پیش بر میگردد، جایی که او پس از نتایج نه چندان خوب از هدایت رم برکنار شد و جای خود را به دانیله دروسی داد. صحبت های زیادی پس از آن در مورد حضور مورینیو در فوتبال عربستان و باشگاه القادسیه به عنوان مدیر ورزشی مطرح شد اما به نظر می رسد تیم پر طرفدار شهر استانبول توانست این مربی اسم و رسم دار را به حضور در فوتبال ترکیه ترغیب کند

مورینیو سرمربی بعدی فنرباغچه قراردادی دو ساله با این باشگاه امضا خواهد کرد و دستمزد ۱۲ میلیون یورو خالص را هم دریافت می کند.

۱۰۰۹