حمایت آنچلوتی از ژاوی پس از اخراج شدن از بارسلونا

حمایت آنچلوتی از ژاوی پس از اخراج شدن از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید احساس می کند ژاوی بعد از اخراج از بارسلونا، قوی تر به دنیای مربیگری بازخواهد گشت. 

به گزارش فوتبالی، ژاوی فصل بسیار پرفراز و نشیبی را در بارسلونا تجربه کرد. او در ابتدا به خاطر فشار بالای رسانه مجبور به استعفا شد، اما در پایان فصل اعلام کرد چرخش 180 درجه ای داشته و در فصل بعد نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود، اما خوان لاپورتا و هیئت مدیره بارسلونا به این نتیجه رسیدند که ادامه کار با ژاوی بی فایده است و حالا هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و آلمان را به عنوان جانشین ژاوی انتخاب کرده اند. 

حالا آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید راجع به ژاوی گفت: "بارسا تاریخش را به لطف یک هویت بازی مشخص و بازیکنانی مثل ژاوی، اینیستا، مسی و بوسکتس ساخته. مربی باید خودش را با بازیکنانی که دارد، وفق دهد. با چیزی که بارسا در اختیار داشت، به نظرم فوتبال بسیار زیبایی ارائه می دادند."

"ژاوی تصمیم مدیران بارسا را درک خواهد کرد و این بخشی از کار مربیگری است. وقتی رابطه خوبی میان مربی و باشگاه برقرار نیست، بهترین چیز، جدا شدن است. این اتفاق برای من در ناپولی، بایرن مونیخ و چلسی رخ داد. به نظرم جدا شدن ژاوی از بارسلونا، به نفع هر دو طرف بود."

4416