برنامه ویژه هانسی فلیک برای مدافع جوان بارسلونا

برنامه ویژه هانسی فلیک برای مدافع جوان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک برای فصل آینده حساب ویژه‌ای روی الخاندرو بالده باز می‌کند.

به گزارش فوتبالی، هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان فصل آینده روی نیمکت مربی‌گری بارسلونا خواهد نشست و امید زیادی دارد تا بتواند بار دیگر آبی‌واناری‌ها را به روزهای خوب خود برگرداند. او در بایرن مونیخ نشان داد که مهارت خاصی در آماده کردن بازیکنان دارد و اکثر ستاره‌های بایرن مونیخ زیر نظر فلیک به بهترین فرم خود رسیدند و توانستند افتخارات زیادی هم برای اف سی هالیوود به ارمغان بیاورند.

حالا فلیک می‌خواهد این کار را در بارسلونا هم انجام دهد. او به توانایی‌های بازیکنان بارسا باور دارد و می‌خواهد آن‌ها را به بالاترین سطح خودشان برساند. او در اولین روز حضورش در شهرک ورزشی باشگاه بارسلونا، با چند بازیکن دیدار کرد و شرایط بدنی آن‌ها را مورد بررسی قرار داد. بدنسازی بازیکنان یکی از مسائل مهم برای هانسی فلیک است.

او دقایقی با الخاندرو بالده به صحبت پرداخت و شرایط مصدومیتش را جویا شد. به نقل از فرناندو پولو، خبرنگار نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، فلیک گزارش‌های مثبتی از الخاندرو بالده دریافت کرده است و او را یکی از بازیکنان مهم تیمش می‌داند. سرمربی آلمانی قصد دارد همانطور که آلفونسو دیویس را به بهترین فرم خود رساند، الخاندرو بالده را نیز تبدیل به یکی از بهترین مدافعان کناری دنیا کند.

او به توانمندی‌های بازیکنان بارسلونا باور دارد. پیش از این نیز خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر این‌که فرنکی دی یونگ و رونالد آرائوخو هم در بین بازیکنان مورد علاقه او حضور دارند.

1428