مدافع کهنه‌کار اینتر یورو 2024 را از دست داد

مدافع کهنه‌کار اینتر یورو 2024 را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی- فرانچسکو آچربی، به‌علت مصدومیت رقابت‌های یورو 2024 را از دست داد تا فدریکو گاتی جانشین او شود.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های یورو 2024 تا دو هفته دیگر رسما آغاز می‌شود و تیم‌ها اردوهای آماده‌سازی خود را کم‌کم شروع می‌کنند. 24 تیم از سرتاسر قاره سبز در آلمان جمع می‌شوند و به مدت یک ماه به رقابت می‌پردازند تا در نهایت یک تیم به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

ایتالیا، مدافع عنوان قهرمانی سعی دارد تا ناکامی‌اش در راه یافتن به رقابت‌های جام جهانی را با موفقیت در جام ملت‌های اروپا تکرار کند. آن‌ها در دوره قبل با هدایت روبرتو مانچینی توانستند پس از 14 سال یک جام معتبر بین‌المللی به دست بیاورند. حالا مردم ایتالیا انتظار دارند تا لاجوردی‌پوشان با تکرار قهرمانی، اثبات کنند که صعود نکردن به جام جهانی 2022 قطر تنها یک اتفاق بود. ایتالیا در این مسابقات با اسپانیا و کرواسی هم‌گروه است و در گروه مرگ قرار دارد.

اما خبر ناراحت‌کننده برای هواداران تیم ملی ایتالیا، مصدومیت فرانسچو آچربی است. مدافع کهنه‌کار اینتر به علت مصدومیت از ناحیه کشاله ران رسما یورو 2024 را از دست داد و از لیست آتزوری خارج شد. گفته می‌شود این مدافع به زودی پای خودش را به تیغ جراحان می‌سپارد و تاریخ دقیق بازگشتش به مسابقات هنوز مشخص نیست.

گفته می‌شود که فدریکو گاتی جانشین آچربی در لیست تیم ملی ایتالیا برای رقابت‌های یورو می‌شود. ایتالیا در نخستین بازی خود بایستی به مصاف تیم ملی آلبانی برود. باید دید آیا مردان سرزمین چکمه می‌توانند این بار با هدایت لوچیانو اسپالتی بر قله فوتبال اروپا بایستند یا خیر؟

1428