مذاکرات برای تمدید ستاره آرژانتینی اینتر به بن بست خورد

مذاکرات برای تمدید ستاره آرژانتینی اینتر به بن بست خورد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران اینتر هنوز با لائوتارو مارتینز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند و اختلافاتی در خصوص دستمزد این بازیکن وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، لائوتارو مارتینز یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل اینتر میلان بود. ستاره‌ای که با پیراهن افعی‌های شهر میلان خوش درخشید و توانست به‌عنوان کاپیتان جام قهرمانی سری آ را بالای سر ببرد. مارتینز عنوان آقای گلی را هم به دست آورد تا فصل فوق‌العاده‌اش تکمیل شود. او حالا آماده می‌شود تا در کوپا آمریکا با پیراهن آلبی سلسته نیز خوش بدرخشد و موجبات دومین قهرمانی پیاپی آرژانتین در این رقابت‌ها را فراهم آورد.

اما در این روزها حواشی تمدید قرارداد او بیشتر از قبل شده است. پیش از خاویر زانتی اعلام کرده بود باشگاه اینتر و لائوتارو مارتینز مشکلی از بابت تمدید ندارند و توافقات به سادگی حاصل می‌شود، اما ظاهرا شرایط طور دیگری رقم خورده و این بازیکن در حال حاضر چندان به تمدید کردن قراردادش نزدیک نیست.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار سرشناس فوتبال ایتالیا، ایجنت لائوتارو مارتینز، الخاندرو کامانو و مدیران اینتر روز پنج‌شنبه با همدیگر دیدار کردند. آن‌ها به این نتیجه رسیدند که به زمان بیشتری نیاز دارند و احتمالا در روزهای آتی جلسات دیگری در این مورد برگزار می‌کنند.

به نقل از نیکولو شیرا، پیشنهاد دستمزد مدیران اینتر با آنچه لائوتارو مارتینز انتظار دارد 3 میلیون یورو اختلاف دارد. دو طرف برای رسیدن به توافقات لازم در روزهای آینده دوباره با هم دیدار می‌کنند تا تصمیم نهایی را بگیرند. اگر مارتینز حاضر به تمدید نشود احتمالا در تابستان امسال به فروش برسد.

1428