ملاقات پیشکسوتان فوتبال ایران با غلامحسن پیروانی

ملاقات پیشکسوتان فوتبال ایران با غلامحسن پیروانی

پایگاه خبری فوتبالی- جمعی از مربیان و پیشکسوتان فوتبال ایران به ملاقات دو چهره نامدار فوتبال استان فارس رفتند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته چند نفر از مربیان و پیشکسوتان فوتبال ایران در یک اقدام جوانمردانه و پهلوانانه به شهر شیراز رفتند تا به ملاقات غلامحسین پیروانی و مجید سلیم‌پور دو شخصیت نامدار فوتبال استان بروند. 

نادر فریاد شیران بازیکن اسبق تیم ملی ایران روز دوشنبه به همراه منصور رشیدی، هادی نراقی سعید عزیزیان، منوچهر نصراللهی، تورج شجاعی و علی زارعی به عیادت غلامحسین پیروانی پیشکسوت بزرگ و فراموش نشدنی فوتبال شیراز رفتند.

غلامحسین پیروانی ملقب به «شاغلام» بیش از دو دهه برای تیم برق شیراز بازی کرد و سپس در همین تیم و باشگاه‌های فجر سپاسی، صنعت نفت آبادان و ابومسلم خراسان مربیگری را تجربه کرد. دوران مربیگری او در برق و فجر بسیار موفق و پربار بود. 

شاغلام در اواخر سال گذشته به دلیل یک عارضه گوارشی در بیمارستانی در شهر شیراز بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. عمل او البته موفقیت آمیز بود. 

مربیان و پیشکسوتانی که به ملاقات شاغلام رفته بودند به دیدار مجید سلیم‌پور دیگر پیشکسوت فوتبال شیراز هم رفتند. سلیم‌پور ستاره تیم برق شیراز در اواخر دهه 50 بود و با بازی در این تیم حتی به تیم ملی رسید و در یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی غنا هم پیراهن تیم ملی را به تن کرد. او سابقه بازی برای استقلال تهران را هم دارد. 

این ملاقات‌ها با کمک و هماهنگی کانون پیشکسوتان استان فارس صورت گرفت. 


1359